no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم : پیشگیری از رفتارهای نامناسب دانش آموزانم
zip
ژانویه 15, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم : پیشگیری از رفتارهای نامناسب دانش آموزانم


گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب  دانش آموزان در کلاس   در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 12  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

دیباچه پیرامون قضیه پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

درک مشکل پیرامون قضیه  پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

بررسی بیشتر در رابطه با پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

ارائه مستندات پیرامون پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

پیش بینی نتایج در مورد پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

راهکارها پیرامون قضیه پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

رفرنس و منبع مورد استفاده پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب

تجزیه وتحلیل داده ها:

پس ازجمع آوری اطلاعات موردنیازدرموردوضعیت خانوادگی علی محمد،ورفتارهای نامناسب وی درکلاس و….وضعیت رافهرست وارنوشتم.وبرای اصلاح رفتارهای او،چاره اندیشی نموده وتصمیم گرفتم ازمدیرمدرسه ودیگرهمکاران وخانواده دانش آموز یاری بگیرم.

خلاصه یافته های اولیه:

خلاصه یافته هاپس ازتجزیه وتحلیل عبارتنداز:

-بی توجهی والدین نسبت به رفتارهای اوونشان ندادن عکس العملهای جدی دربرابروی.

– الگوقراردادن رفتارهای نامناسب برادر.

-حالات درونی وانگیزه های ناخودآگاه.

-استقلال طلبی ومقاومت دربرابراقتدارمعلم.

– جلب توجه دیگران ،مخصوصامعلم.

– خستگی فوری ازبحث ودرس معلم.

-سردرگم بودن نسبت به انتظارات معلم وقوانین کلاس.

چگونگی ایجادراه حلها:

پس ازتحقیقات وبررسی های لازم متوجه شدم ابتداباید درصدداصلاح رفتارنامناسب اوباشم.بامطالعه  کتاب روانشناسی تربیتی(پروین کدیور)وچاره اندیشیهایی کردم .صحبت هایی نیزبامدیرودیگرهمکاران  داشته وازنظرات وراه کارهای انهانیزاستفاده کردم.همچنین به دلیل اشتیاق مادرجهت کمک به فرزندش راهکارهای لازم رابه اودادم.ودرطول سال تحصیلی باچهارمیادرتماس بودم.

اقدامات لازم برای پیشگیری ازرفتارهای نامطلوب دانش آموزان:

بامطالعه ی رفتارمعلمان درکلاسهای دارای رفتارهای نامطلوب وکلاسهای عادی نشان می دهدکه تفاوت این کلاسها به نحوه پاسخگویی معلمان به رفتارنامطلوب دانش آموزان نیست،بلکه ازاقدامات پیشگیرانه آنهاناشی می شود.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید