no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
فوریه 20, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلمان دوم دبستان

گزارش تخصصی معلمان دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم  در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان دوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

دیباچه پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

درک مشکل پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

بررسی بیشتر در رابطه با   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

ارائه مستندات پیرامون   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

پیش بینی نتایج در مورد   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

راهکارها پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

رفرنس و منبع مورد استفاده   بر طرف نمودن مشکل عدم اعتماد به نفس دانش آموز پایه دوم

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی زهرا جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء زهرا دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر زهرا به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای زهرا را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از زهرا کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که زهرا حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود زهرا آنجام دهم

*زهرا را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش زهرا را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

*کارهای خارج منزل وبه صورت گروهی (که زهرا عضو گروه باشد)به آنها بدهم مانند ساختن بالن.

*و در نهایت مسئولیت هایی در مدرسه به او بدهم که بیشتر با دانش آموزان هم کلام شود. مثلأ شهردار مدرسه

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان دوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.