no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف  نمودن مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه  در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

دیباچه پیرامون قضیه  مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

درک مشکل پیرامون قضیه   مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

بررسی بیشتر در رابطه با  مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

ارائه مستندات پیرامون  مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

پیش بینی نتایج در مورد  مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

راهکارها پیرامون قضیه  مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

رفرنس و منبع مورد استفاده  مشکلات دانش آموز دو زبانه ام در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه

اهميت و ضرورت تحقيق

اهميت موضوع در این است که ، چون دانش آموزان دوره ابتدايي در سنين حساس و بحرانی بلوغ قرار دارند ، اگر اين اختلال رفتاری در اين مقطع سنی مورد توجه و سپس درمان قرار نگيرد ، سبب يافتن هويت و جايگاه فرد در جامعه و در سنين بالاتر خواهد شد .

     اگر نتايج اين تحقیق به گونه ای باشد که بتواند رهنمون های مفيدی به معلمين در اين زمينه ارائه دهد شايد کمکی باشد در جهت مبارزه با  دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  دانش آموزان در مدارس .

سؤالات تحقيق

1-    معلم تا چه ميزان می تواند در برطرف شدن دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  دانش آموزان مؤثر واقع شود؟

2-    تشکيل گروه های کوچک درسی در کلاس تا چه ميزان در برطرف شدن دو زبانه بودن و عدم تمرکز و دقت  تأثير دارد؟

3- دادن مسئوليت به دانش آموز كه اعتماد به نفس كافي ندارد تا چه ميزان در برطرف کردن آن ها مؤثراست؟

4-    تشويق کارهای مثبت دانش آموزان تا چه اندازه در افزايش دقت  آنها مؤثر است؟

گرد آوري شواهد 1

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از کتاب ،مجله ،سایت های اینترنتی و …برای گرد آوری شواهد لازم جهت تشخیص مسئله اقدامات زیر را انجام دادم :

1-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس

در مشاهده رفتار زینب در کلاس متوجه شدم او دانش آموز بسیار آرام و کم حرفی است.بسیار به ندرت در کلاس با من و سایر هم کلاسی هایش صحبت می کند.بیشتر اوقات در کلاس سرش را پایین انداخته و موقع تدریس و یا صحبت من ،به من نگاه نمی کند.اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش می آید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش می خواهد که سوال او را مطرح کند.در کلاس تنها با یک نفر که کنارش می نشیند صحبت می کند.در بحث های گروهی و کلاسی و پرسش و پاسخ در کلاس هیچ زمانی داوطلب نیست و تنها زمانی که از او خواسته می شود برایز پاسخ گویی شفاهی در جلوی کلاس حاضر شود بسیار مضطرب و رنگ پریده حاضر می شودو قادر نیست به طور کامل به سوالات پاسخ دهد.

2-مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه

در صحبتی که با مدیر مدرسه راجع به زینب داشتم،ایشان نیز به این موضوع اشاره کردند که زینب برای شرکت در هیچ یک از فعالیت های مدرسه داوطلب نیست.حتی زمانی که مسئولیتی به صورت اجباری به او واگذار می شود قادر به انجام درست آن نیست چون نمی تواند با سایر دانش آموزان ارتباط موثر و خوبی داشته باشد.بیشتر اوقات زنگ تفریح در حیاط فقط با یکی از هم کلاسی هایش دیده می شود.زمانی که با او کاری دارم واز او می خواهم به دفتر مدرسه مراجعه کند،پشت در دفتر ایستاده و جرات وارد شدن به داخل را ندارد.

 شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه دوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.