no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان : افزایش سرعت یادگیری دانش آموزانم در تفریق فرایندی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان : افزایش سرعت یادگیری دانش آموزانم در تفریق فرایندی


گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان

گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان     افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزانم در تفریق فرآیندی در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

دیباچه پیرامون قضیه افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

درک مشکل پیرامون قضیه  افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

بررسی بیشتر در رابطه با افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

ارائه مستندات پیرامون افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

پیش بینی نتایج در مورد افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

راهکارها پیرامون قضیه افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزان در تفریق فرآیندی

راه حل بعدی ا جرای درس به شیوه ای دیگر

  هدف کلی

دانش آموز با مفهموم تفریق فرایندی آشنا شود .

دانستنی ها :

1 ـ تعداد اعضای کم شده از مجموعه های داده شده در فعالیت ها را بیان کند ( دانش )

2 ـ به توجه به تصاویر کتاب و شکل های داده شده و فعالیت ها بیان کند . ( دانش )

3 ـ مفهوم تفریق فرایندی را به صورت ساده بیان کند . ( درک و فهم )

4 ـ علامت تفریق فرایندی را تشخیص دهد . ( دانش )

5 ـ جای علامت تفریق فرایندی را در عبارت تفریق فرایندی تشخیص دهد . ( دانش )

6 ـ عبارت تفریق فرایندی را از چپ به راست بخواند . ( دانش )

در حیطه روانی حرکتی ( مهارتها )

1 ـ با دریافت نمود یا رمز مشترک ( کاهش مجموعه ها ) در گروه مناسب بایستید ( اجرا مستقل )

2 ـ تفریق فرایندی داده شده در فعالیت ها ی گروهی را به صورت شکل نمایش دهد . ( اجرا مستقل )

3 ـ برای شکل یا تصویر داده شده در فعالیت ها یک تفریق فرایندی بنویسید ( اجرا مستقل )

4 ـ به جای ( کلمه از) در عبارت تفریق فرایندی علامت (ـ ) را بگذارد . ( تقلید )

5 ـ یک تفریق فرایندی را به صورت داستان رسم نقاشی کند .

6 ـ کاهش مجموعه هایی از محیط اطراف خود را تشخیص ونشان دهد .

7 ـ از مفهوم تفریق فرایندی در زندگی روزمره استفاده کند . ( اجرا مستقل )

حیطه عاطفی ( نگرش )

1 ـ به درس بعدی علاقه نشان دهد . ( واکنش )

2 ـ برای خواندن و نوشتن تفریق فرایندی در پای تابلو داوطلب شود .( واکنش )

3 ـ با استفاده ازموش سرعت به دقت و نظم و تلاش خود به فعالیتهای ریاضی علاقه نشان دهد. (واکنش)

4 ـ از خداوند برای عطا نمودن فکر و هوش خوب سپاس گزار باشد.

مواد و وسایل :

کتاب ریاضی ـ طرح درس ـ دفتر کلاس ـ کارت تشویق ـ شکل 3 سیب ـ تخته ـ گچ ـ کارت گروه بندی .

الگوی روش های یاددهی یادگیری :

پارال در یادگیری ـ ایفای نقش ـ دریافت مفهوم ـ بدیعه پردازی ـ قصه گویی ـ نمایش ـ نمایش خلاق ـ پرسش و پاسخ و غیره .

رفتار ورودی :

به توجه به اینکه فراگیران تا صفحه 77 ریاضی خوانده اند بتواند

1 ـ مفاهیم اولیه ریاضی را می دانند .

2 ـ به مفهوم مجموعه های مساوی پی برده وعلامت مساوی را در عبارت های مساوی بکارمی برند .

3 ـ خط راست را می شناسند .

4 ـ مفهوم جمع را می شناسند .

5 ـ علامت جمع را می شناسند .

6 ـ جمع اعداد 0 تا 5 را انجام می دهند .

7 ـ مفهوم اعداد 0 تا 7 را می دانند و آنها را به ترتیب می نویسند .

فعالیت  آغازین ( قبل از تدریس )

دانش آموزان با سلام و احوالپرسی گرم وارد کلاس می شوند .

معلم ابتدا شروع به احوالپرسی با دانش آموزان می کند .

حضور غیاب دانش آموزان ـ دیدن تکالیف و در نظر گرفتن وضع جسمی و روحی آنان و برقراری ارتباط عاطفی .

رسیدگی به تکلیف و پرسش از درس گذشته

تکلیف برای امروز دانش آموزان شکل سازی با اعداد 0 تا 7 است .

تکالیف را نگاه کرده ونکات مثبت را مورد تشویق و موارد غلط را توضیح می دهیم . البته با نظر خواهی از همه دانش آموزان و ضمن بررسی تکلیف با انجام پرسش هایی آگاهی آنان را از درس گذشته مورد سنجش قرار می دهیم .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید