no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم پایه دوم دبستان رفع اضطراب شدید دانش آموزم – 29 صفحه
zip
فوریه 13, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم پایه دوم دبستان رفع اضطراب شدید دانش آموزم – 29 صفحه


گزارش تخصصی معلم پایه دوم دبستان

گزارش تخصصی معلم پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه دوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه   بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با  بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون  بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد  بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده  بر طرف نمودن اضطراب شدید دانش آموزم

گرد آوری شواهد دو

پس از اجرای راه حل های گفته شده روز به روز حال فاطمه بهتر می شد. از وابستگی اش به پدر کم شد و اضطراب و اضطرابش از بین رفت. پدر و مادرش بسیار خوشحال بودند. و همواره از من تشکر می کردند. و مدیر مدرسه نیز از وضعیت پیش آمده راضی و خوشنود بود.

ارایه پیشنهادات:

بر اساس پژوهش و تحقیقات حاصله و تجربیات کسب شده توجه به موارد زیر می تواند برای پژوهش های بعدی موثر واقع شود:

الف- دانش آموزان و اولیای محترم آنان باید بپذیرند که مطالعه و درس خواندن موثر و کارآمد برای گذراندن موفقیت آمیز امتحانات، از همان روز اول بازگشایی مدارس آغاز می شود. لذا اگر آموزگاری دارند که نکات مهم درس را روی تابلو می نویسد، همان طور که به درس و صحبت های او با دقّت گوش می دهند، از نوشته های او نیز یادداشت برداری کنند، اگر احساس می کنند که موضوع درس را کاملاً متوجّه نشده اند، از معلّم و آموزگار مربوطه خود بخواهند که آن مطالب را دوباره برایشان توضیح دهد چون بسیاری از معلّمین و مربیّان و آموزگاران، زمانی که متوجّه می شوند دانش آموزان با علاقه و تمایل بیشتری به درس توجّه می کنند، از تکرار و توضیح مطالب درس لذّت می برند، زیرا هدف آنها آموزش و یادگیری دانش آموزان است.

ب- در هر صورت این اضطراب ها را می توان با آموزش صحیح و درست به دانش آموزان و اولیای محترم آنان و چگونگی انجام مطالعه صحیح و اصولی فرزندانشان همراه با فهمیدن مطالب درسی طی چند جلسه به آنان آموزش داد (همان اولیای دانش آموز) .

لذا در این راستا لازم است دانش آموزان مطالب درسی خود را:

1-     خلاصه برداری از مطالب مهم کلیدی درس به عمل آورند.

2-     مرور مطالب درسی همزمان با طرح سوالات مهم و پاسخ دادن به سوالات مطروحه.

3-     بازخوانی و مرور کتاب و جزوه درسی.  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه دوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.