no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
فوریه 11, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلم پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب

گزارش تخصصی معلم پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 42  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه سوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه سوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه سوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

مطالعه 

با چند تن از اساتید محترم در مورد چگونگی علاقه­مند­کردن دانش‌آموزان به درس ریاضی، مشورت نمودم و ایشان کتاب‌هایی در این زمینه، معرفی کردند. پس از تهیه و مطالعه­ی کتاب‌های مورد نظر، نکاتی که به نظرم مناسب و مفید بود را یادداشت نموده که در راه­حل‌های پیشنهادی به آن‌ها اشاره می گردد.

ادبیات موضوع

مراحل اجراى روش نمايشى

روش نمايشى بر مشاهده و ديدن استوار است روش نمايشى شايد اولين روشى باشد که بشر بکار برده است. روش نمايشى از چهار مرحله تشکيل شده است:

مرحلهٔ آمادگى

در اين مرحله، معلم بايد هدف از تدريس را دقيقاً مشخص کند و وسايل کار را قبل از اجراى نمايش در کلاس آماده نمايد. او بايد حداقل چندبار قبل از شروع تدريس، وسيله مورد نمايش را بازبينى و با آن تمرين کند تا مطمئن شود که وسيله موردنظر صحيح و سالم است و او آمادگى کار کردن با آن را دارد. بدترين ضربه روانى زمانى به معلم وارد مى‌شود که وسيله مورد نمايش در کلاس کار نکند يا معلم نتواند بدرستى آن را بکار گيرد.

مرحلهٔ توضيح

قبل از تدريس، معلم بايد هدف‌هاى تعيين شده را به روشنى براى شاگردان توضيح دهد و سپس دقيقاً به توضيح آنچه شاگردان بايد در حين يا پس از نمايش انجام دهند بپردازد، نحوه و علت انجام دادن عمل را توضيح دهد و وسايلى را که ممکن است در ضمن عمل با آن برخورد کند تشريح کند. البته نکات مهم و اساسى بيشتر بايد مورد تأکيد باشد و در ضمن، سؤالاتى که معلم انتظار دارد شاگردان در پايان تدريس پاسخ دهند مطرح شود تا موجب جلب‌توجه شاگردان به نمايش گردد.

مرحلهٔ نمايش

در اين مرحله، معلم بايد عمليات ضرورى را که به کسب مهارت منجر مى‌شود به شاگردان نشان دهد. او همچنين بايد روش صحيح کار و مراحل آن را نمايش دهد، اگر چه عده‌اى از معلمان و مربيان در هنگام اجرا، مرحله توضيح و مرحله نمايش دادن را در هم ادغام مى‌کنند؛ يعنى هنگام نمايش به توضيح و تشريح آن وسيله مى‌پردازند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه سوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.