no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان با عنوان ایجاد علاقه برای کسب معلومات درس ریاضیات در دانش آموزان
zip
ژانویه 16, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان با عنوان ایجاد علاقه برای کسب معلومات درس ریاضیات در دانش آموزان


گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان

گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 17  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان کلاسم به کسب معلومات درس ریاضی

گردآوری اطلاعات ( شواهد2 ) :

گرچه با طرح هایی که کم و بیش در کلاس درس به ابتکار خود یا با استفاده از نظرات ارائه شده توسط همکاران یا با بهره بردن از مطالعه کتاب های گوناگون اجرا نمودم پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند یادگیری کودکان ضعیف ایجاد شداما همچنان لازم بود مقایسه ای بین دو گروه در قالب ارزشیابی از دانش آموزانی که به نظر من از ابتدا مشکل بودن مفاهیم ریاضی را درک می کردند و دانش آموزانی که ضعیف قلمداد می شدند و احتیاج به تمرین خاص داشتند انجام گیرد و در این مقایسه مشاهده نمودم که به نسبت زیادی موفق به افزایش درجه تمرکز حواس این دانش آموزان بر روی یک مطلب شده ام – موضوعی که اساس یادگیری در تمام دروس به خصوص در درس ریاضی می باشد . به طور نمونه در یک آزمون قبل از به کارگیری طرح ، میانگین نمرات دانش آموزان بدون مشکل 20 و میانگین نمرات دانش آموزان ضعیف 11 بود . و بعد از به کارگیری طرح میانگین نمرات این دانش آموزان به 17 ارتقا یافته بود .

 نتایج :

– دانش آموزان به درس ریاضی علاقه مند شده و درزنگ ریاضی فعالیت چشمگیری ازخود نشان می دادند. .

– زمینه ای برای بحث و هم فکری بین همکاران به وجود آورد

– یادگیری عمیق تر و پایدارتر صورت می گرفت

– والدین از پیشرفت فرزندانشان ابراز رضایت می کردند

– میانگین نمرات ریاضی دانش اموزان در حد قابل ملاحظه افزایش یافت .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید