no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم : 27 صفحه با موضوع مهار هیجان در دانش آموزانم
zip
مارس 20, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم : 27 صفحه با موضوع مهار هیجان در دانش آموزانم


گزارش تخصصی معلم کلاس سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی مهار هیجان در دانش آموزان

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی مهار هیجان در دانش آموزان  در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس سوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه مهار هیجان در دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  مهار هیجان در دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه مهار هیجان در دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  مهار هیجان در دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  مهار هیجان در دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با مهار هیجان در دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون مهار هیجان در دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد مهار هیجان در دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه مهار هیجان در دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده مهار هیجان در دانش آموزان

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل

اهداف مي توانند به وسيله روش ها تحت تاثير قرار گيرند.( 1999،rozyck)   بنابراين اعمال روش هاي درست تدريس و سبك هاي مناسب مديريت با توجه به شرايط كلاس ، امكانات آموزشگاه ، توانايي معلم و نوع كتاب و محتواي درسي ، متفاوت ميباشد.بررسی های به عمل آمده نشان می دهند که اغلب دانش آموزانی که دچارهیجان زیاد قرار می گرفتند مورد باز خواست قرار می گرفتندهیجان زیاد خود را پاسخی به هیجان زیاد دانش آموزان دیگر یا غفلت معلمان و اولیا بیان می کردند. به هر حال با توجه به این که اکثر دانش آموزان پاسخ هایی مبنی بر علاقه به رعایت نظم واجرای قوانین با ثبات تر در مدرسه داده بودند ولی همچنان شاهد مواردی از هیجان زیاد وشلوغی در دانش آموزانم بودم.بنابر این باید به دنبال علتی برای توجیه این رفتار می گشتم تا بتوانم با شناسایی درست مشکل راه حل مناسب را اتخاذ کنم.

دلایل هیجان زیاد دانش آموزان:

1- موقعیت نا مساعد آموزش(کوچکی کلاس)

2-به موقع اجرا نشدن عدالت ومقررات همگانی وتبعیض در ارائه ی پاداش وکیفر

3-غفلت از تقویت به موقع رفتار

4- روابط نا مناسب خانواده و….

بی توجهی به انتظارات کلاس

 

متناسب نبودن پاداش و کیفر با نوع رفتار

 

کوچک بودن فضای کلاس

 

فقدان یکی از والدین

 

دربررسی پرسش نامه مربوط به دانش آموزان نتایج زیر حاصل شد.

بیشتر هیجان زیاد دانش آموزان به دوستان وهمسالان مربوط می شد(سوال 11)

و پس از آن بی علاقه گی دانش آموزان  به درس علت مهم دیگر هیجان زیاد دانش آموزان محسوب می شد(سوال4)

سوال  دیگر پرسشنامه تقریبا  در یک سطح از تاثیر قرار داشتند وعوامل فوق از علت های اصلی هیجان زیاد دانش آموزان شناخته شدند.

با توجه به درصد هایی که از اطلاعات پرسشنامه بدست می اید راههای زیر برای کاهش تنش وبرقراری نظم بیشتر در کلاسهای مختلط جهت کیفیت بخشی اداره کلاس وارتقائ امر یادگیری پیشنهاد می گردد.

 راههاي كاهش يا حذف رفتار هاي پر تنش

  1. رفتار های هیجان امیز را مشخص و قوانين كلاس را مطرح كند و دانش‌آموزان ملزم به رعايت آن شوند – ( فونتانا1987)
  2. بطور انفرادي با افراد نا منظم برخورد كرده دلايل هیجان زیاد را جويا ‌شوند .

 

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس سوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید