no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان : آموزش شیوه های نوین املا نویسی و کمک به کاهش سطح اضطراب دانش آموزانم
zip
ژانویه 15, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان : آموزش شیوه های نوین املا نویسی و کمک به کاهش سطح اضطراب دانش آموزانم


گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان

گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان  به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا ازطریق شیوه های املاء نویسی  در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 14  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان  به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

دیباچه پیرامون قضیه بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

ارائه مستندات پیرامون بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

پیش بینی نتایج در مورد بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

راهکارها پیرامون قضیه بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود اضطراب  دانش آموزان  در درس املا

جمع آوری اطلاعات شواهد 1 

برای حل مشکلات آرزو تصمیم گرفتم با آموزگار سال گذشته او مصاحبه ای کنم.

– همکار محترم با عرض سلام وتشکر از زحمات جنابعالی بفرمایید

نظرشما در مورد وضعیت درسی آرزو زمانی که دانش آموز شما بود چیست؟

-آرزو دانش آموز گوشه گیر بود.که اکثر نمراتش زیر 10 بود ولی ریاضی اش بد نبود.

رفتارش در زنگ املا عادی بود؟

– موقع نوشتن املاء فقط اشک می ریخت و چنان اضطرابی وجودش را می گرفت که با هیچ کلامی آرام نمی شد.

– شما چه راهکاری برای بهبود وضیعت او کرده اید؟

به اولیا دانش آموزمذکور توصیه کردم او راپیش روانپزشک ببرد که ناراحت شد واز آن روز به بعد آرزو را نا مرتب به مدرسه می فرستاد.

-آیا شما با آرزو در خانه دعوا می کنید؟

-با تأسف گفت بله.

-چرا این قدر آرزو را تحت فشار قرار می دهید.

-چون به درس خواندن علاقه ندارد تکالیف اش را انجام نمی دهد وبد خط است.

با رفتن پدرو مادر آرزو به فکر فرو رفتم که چگونه می توانم به آرزو  کمک کنم. بنابراین برای مشکلم ابتدا نامی انتخاب نمودم.

(چگونه می توانم از طریق شیوه های گوناگون املاء نویسی اضطراب دانش آموز در درس املاء را بهبود بخشم؟)

 

راه حل موقت

مشخص شدن اهداف هر درس سبب می شود که معلم بتواند در نیل به آن اهداف برنامه ریزی کند و برعکس نا مشخص بودن هدف سبب سردرگمی معلم و فراگیرندگان می شود . درس املاء نیز از این قاعده مستثنی نیست .

برای کمک به چنین فراگیری در کلاس درس بعنوان راه حل موقت باید:

– از لغات هم خانواده،مشتقات و کلمات متضاد استفاده شود تا زمینه ی  لغت شناسی گسترش یابد .

– همه ی معلمان باید در ایجاد انگیزه فعالیت مضاعفی داشته باشند؛ چون درس املاء جدا از درس های دیگر نیست .

– کلاس ها از حالت یکنواختی و تکراری خارج شوند .

– ازروش های متنوع در تدریس استفاده کنند . انتخاب شیوه ی مناسب  باعث ایجاد علاقه و انگیزه و نشاط در فراگیرندگان می شود و فرایند یادگیری را تسهیل می کند .

-ازاهمیت و ارزش املاء و اهداف آن دانش آموزان را مطلع کند .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی پایه چهارم دبستان  را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید