گزارش تخصصی پنجم دبستان : 24 صفحه با موضوع اجرا کردن طرح کیف در کلاس پنجم
گزارش تخصصی پنجم دبستان
گزارش تخصصی پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 24 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی پنجم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
سرآغاز سخن پیرامون قضیه به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
دیباچه پیرامون قضیه به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
درک مشکل پیرامون قضیه به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
بررسی بیشتر در رابطه با به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
ارائه مستندات پیرامون به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
پیش بینی نتایج در مورد به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
راهکارها پیرامون قضیه به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
رفرنس و منبع مورد استفاده به اجرا درآوردن طرح کیف در مدرسه در کلاس پنجم دبستان
اهداف و مزاياي كيف در مدرسه
1- بهبود كيفيت آموزشي
2- ارتقاي توان علمي دانشآموزان
3- هم انديشي و همدلي در حل مسايل و مشكلات آموزشي و رفع دوگانگي آموزشي
4- سبكي كيف و رفع هرگونه مشكلات جسماني
5- رسيدن رشد فكري دانشآموزان به روش رشد بارش مغزي و روش اكتشافي
6- برخورداري از سايت كامپيوتر و پايگاه اينترنتي
7- اجراي الكترونيكي كتب درسي با هدف كاهش شمار كتاب كاغذي
8- برخورداري از سيستم آموزش پيشرفته
9- رسيدگي تكاليف با نظارت دبير
10- بهرهمندي از سيستم مدرنيته و كنترل كلاسها
اهميت آموزش ابتدايي
برای توسعه کشور باید بفهمیم آموزش ابتدایی تا چه اندازه مهم است، این آموزشها باید جدی گرفته شوند و برای آنها معلمان ویژه تربیت شود، باید فضاهای زیبایی برای این مدارس طراحی کرد و مدیریت آنها را به افراد آگاه، بصیر و باتجربه سپرد. جایگاه مدارس پایه یا مقاطع ابتدایی را نه تنها در سرنوشت تحصیلی فرد، بلکه در کلیت توسعه یافتگی یا عقب ماندگی یک جامعه نشان میدهد. میزان اهمیت آن را ميتوان با توجه به مفاهیمی همچون مدرسه بدون کیف، دانش آموز محوری و فضای آموزشی هويدا ساخت.
مفهوم مدرسه بدون کیف:
الف: تفکیک نقش دو نهاد خانواده و مدرسه: اگر ما دقیق به نقشهای متفاوت مدرسه و خانواده توجه نداشته باشیم، این نقشها در هم تداخل پیدا کرده و علاوه بر ایجاد مشکلات برای خود دانشآموز، مدرسه و خانواده را هم در برابر شکل ایفای نقش با مشکل مواجه خواهد کرد. مدرسه بدون کیف اگرچه بالا رفتن تکنولوژی آموزشی را به عنوان مهمترین پارامتر پیش روی ما قرار میدهد، اما معانی دیگری هم در این موضوع نهفته که اتفاقا آنها مهمترند. مدرسه بدون کیف به ما میگوید دانشآموز دفتر مشقش را به خانه نمیآورد و والدین او هم به ناچار وارد پروسه آموزش اجباری مجدد نمیشوند. در واقع والدین در کشور ما با به مدرسه رفتن فرزندانشان مجددا پا به پای آنها درس میخوانند و بخشی از نقش معلم و نیز بخشی از نقش دانشآموز را همراه با نقش پدری و مادری همزمان بر عهده میگیرند.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
دیدگاه ها