no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی پایه نهم آموزشگاه : رفع مشکل گوشه گیری و ساکت بودن دانش آموزان در کلاس درس
zip
مارس 9, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی پایه نهم آموزشگاه : رفع مشکل گوشه گیری و ساکت بودن دانش آموزان در کلاس درس


نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی

نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری و ساکت بودن  دانش آموز پایه نهم آموزشگاه

ارائه راه حل:

در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده برایحل مشکل یگانه راه حل های جدید وجالبی بدست آمده که به ترتیب اولویت عبارتند از:

* حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیتهای مناسب باتوجه به میزان توان جسمی و ذهنی یگانه جهت تقویت اعتماد به نفس آن

* قرار ندادن یگانه در موقعیت هایی که شکست را به دنبال دارد و بالعکس تشویق و زمینه سازی جهت حضور یگانه در فعالیت های جمعی و گروهی

* ایجاد آمادگی لازم برای جرأت ورزی در بیان عقاید ونظریات خود ونیز پذیرش نظریات مخالف از طرف مقابل

* مراجعه به پزشک و بررسی وضعیت جسمی یگانه(در صورت وجود مشکل) و رفع مشکل و اندیشیدن راه جدید

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی یگانه جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء یگانه دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر یگانه به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای یگانه را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از یگانه کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که یگانه حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود یگانه آنجام دهم

*یگانه را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش یگانه را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

*کارهای خارج منزل وبه صورت گروهی (که یگانه عضو گروه باشد)به آنها بدهم مانند ساختن بالن.

*و در نهایت مسئولیت هایی در مدرسه به او بدهم که بیشتر با دانش آموزان هم کلام شود. مثلأ شهردار مدرسه

جمع آوری اطلاعات (شواهد2)

پس از اجرای راه حل ارائه داده شده نوبت به جمع آوری اطلاعات میرسد و ما در این مرحله میخواهیم بدانیم که آیا نتایج خوبی را از این راه حل بدست آورده ایم یا راه حل جدیدی برای مشکل یگانه انتخاب کنیم.

دبیر: بعد ازتغییر جای یگانه به نیمکت اول دیگر در ردیف های آخر او را مشاهده نکرده ام  در زنگ تفریح هنوز هم در گوشه ای می ایستد ولی بعضی وقت ها مشاهده می شود که کنار بچه ها ایستاده و به حرف های آنها گوش می دهد. در زنگ ورزش با بچه ها بازی می کند ولی هنوزم از توپ گریزان است و توپی که به او می سپارند فورأ به فرد دیگری می سپارد تا از مسئولیت آن فرار کند. در دروس شفاهی بهتر شده اما هنوزم اثرات استرس واضطراب در چهره ی او آشکاراست وکار خود را به عنوان نماینده ادامه می دهد و همه ی  دانش آموزان از او راضی هستند.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید