no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم

گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 19 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ماندن در کلاس

تجزیه وتحلیل  و گردآوری اطلاعات

باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل  عدم علاقه به درس و کلاس و مشاهده رفتار کیانا در کلاس و مصاحبه ای که با مادر کیانا  داشتم متوجه شدم از مهم ترین دلایل بی علاقگی به درس در کیانا و عدم علاقه به ماندن در کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نحوه تربیت والدین که ماندن هميشگي و جدانشدن حتي چند ساعت از والدين را برای دختر یک حسن تلقی کرده و نشان دهنده حجب و حیای وی می دانند.

-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.

-عدم ارتباط کیانا با همكلاسي هايش

– عدم انگیزه در کیانا به کلاس درس و مدرسه

ارائه راهکارموقتی

1-   برای تشویق اوبرای ماندن در کلاس ،جوایزی درقبال پیشرفت تحصیلی( ولوبه مقدارکم )درحضوردانش آموزان به اوداده شود.

2-   درزنگ های تفریح به اومسولیت( دربان)بدهیم تاخودش مانع رفتن سایردانش آموزان ازمدرسه شود.

3-   درصورت لزوم ارجاع به مشاور که بنده به دلیل تجربه و علاقه ای که به امر مشاوره داشتم تصمیم گرفتم با او در این امر مشورت و راهنمایی کنم.

4-   مشاوره و راهنمایی خوددانش آموزونصیحت او

5-   ارتباط صمیمی ودوستانه آموزگار ان وسایرمعلمان بااو

دلايل انتخاب راه حل

کیانا نيز مانند برخي از كودكان دچار مشكلاتي هم چون ناراحتي، بي قراري ، ترس از مدرسه و حتي بيزاري و تنفر از کلاس و بی علاقگی به درس شده است.ترس غير منطقي کیانا از مدرسه به معني امتناع از مدرسه رفتن و يكي از نشانه هاي اضطراب جدايي از والدين، خانه، خانواده و بخصوص مادر و يا شرايطي است كه به آن وابسته شده است.

دلايل بی علاقگی کیانا به درس و کلاس و ماندن در مدرسه

١-اضطراب جدايي: معمولا مادران بچه هايي كه دچار اضطراب جدايي هستند، شخصيتي افراطي، مضطرب، بيش از حد حمايت كننده، مردد، حساس و عاطفي هستند كه اضطراب خود را با بيان افكار منفي و عمل خود به بچه ها منتقل مي كنند

2-يادگيري: ترس ويا امتناع از مدرسه بيش از آن كه علت شخصيتي و عاطفي داشته باشد ناشي از يادگيري است مادر يا پدري كه در ارتباط با كودكان خود مفاهيم ويا نكته هاي منفي از مدرسه، تنبيه و توبيخ ها و تجارب ناخوشايند خود را از دوران تحصيل بيان مي كنند و از آن ها مي خواهند كه  مواظب رفتارهايشان باشند خواه ناخواه باعث ترس كودكشان از مدرسه مي شوند.

٣-وابستگي: اضطراب كودك گاهي به دليل وابستگي به مادر محيط خانه،خانواده و يا هر تكيه گاه و پناهگاه ديگر است.معمولا مادران سعي در وابسته كردن كودك به خود دارند و به واكنش هاي عاطفي او نسبت به ترك ،پاسخ مي دهند. بنا بر اين براي پيشگيري از به وجود آمدن اين مشكلات و يا برطرف كردن آن و نيز آماده كردن کیانا براي پذيرش شرايط جديد و مانوس شدن او با محيط دبستان موارد زير را مد نظر قرار مي داديم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید