no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

جشنواره خوارزمی 98- 1397 شناخت و بررسي نيازهاي آموزشي مديران مدارس متوسطه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

جشنواره خوارزمی 98- 1397 شناخت و بررسي نيازهاي آموزشي مديران مدارس متوسطه در ارتباط با دانش آموزان
zip
دسامبر 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

جشنواره خوارزمی 98- 1397 شناخت و بررسي نيازهاي آموزشي مديران مدارس متوسطه در ارتباط با دانش آموزان


جشنواره خوارزمی 98- 1397

جشنواره خوارزمی 98- 1397   شناخت و بررسي نيازهاي آموزشي مديران مدارس متوسطه در ارتباط با دانش آموزان  به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این جشنواره خوارزمی 98- 1397  از بهترین نمونه های موجود در رابطه با جشنواره خوارزمی 98- 1397  می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. جشنواره خوارزمی 98- 1397  شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این جشنواره خوارزمی 98- 1397  را مشاهده می کنیم :

در هر سازماني بدون توجه به نوع هدف، به وسيلة كاركنان اموري به اجرا در مي‌آيد كه در نهايت به‌صورت مجموعه‌اي كه ماحصل سرمايه‌گذاري است شكل مي‌گيرد. بدينسان نتيجه كار اعضاء به‌صورت منسجم متجلي مي‌شود. در سازمان‌ها و مؤسسات هر كاري نيازمند مهارت‌ها و به‌كارگيري دانش‌هاي در رابطه است. سازمان‌ها با توجه به اين نياز، شرايط احراز شغل نيروي انساني خود را تهيه نموده و به گزينش مي‌پردازند. هر چند در بدو استخدام نيروي تازه وارد در سازمان، با شغل خود انطباق كيفي دارد ولي اگر مديريت آنها را كارآموزاني مستعد تلقي نكند، نخواهد توانست در پروراندن آنها اقدام نموده و در نتيجه از نيروي انساني مفيد برخوردار گردد. چرا كه محبوس نگهداشتن تجارب و مهارت‌هاي شغلي افراد، روح تعالي و رشد را در اعضاء خفه كرده و موجبات سد تحرك و پويايي آنها را فراهم مي‌كند (عسگريان، 1370، ص 55).

با اجراي برنامه‌هاي آموزشي در سازمان‌ها مي‌توان به رشد نيروي انساني كمك كرد. آموزش تنها وسيلة همگام شدن با تغييراتي است كه در گذر زمان ايجاد مي‌شود. تغيير و تحولات سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي و پيشرفت علم و تكنولوژي نيازهاي آموزشي گوناگوني را به سازمان‌ها تحميل مي‌كند.

برای دانلود و دریافت جشنواره خوارزمی 98- 1397  از این قسمت اقدام بفرمایید .



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید