no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

مقاله جشنواره خوارزمی بررسی جایگاه تربیتی دختران در دین اسلام با فرمت ورد


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

مقاله بررسی رابطه پدر دختر و جایگاه تربیتی دختران در دین اسلام
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فوریه 26, 2022
۱۲,۰۰۰ تومان

مقاله بررسی رابطه پدر دختر و جایگاه تربیتی دختران در دین اسلام


مقاله رابطه نقش پدر در تربیت صحیح دختر

مقاله نقش پدر در تربیت صحیح فردی و اجتماعی دختر به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این مقاله  از بهترین نمونه های موجود در رابطه با تربیت فرزندان دختر می باشد.

بخشی از این مقاله

در برهه ای از زمان به سر می بریم که از سوی دین ستیزان و کسانی که دین و دینداری را بزرگترین مانع در برابر امیال شیطانی و منافع مادی خویش می دانند، با طرح پروژه ی تقدس زدایی مانند: جدایی دین از سیاست، مشروعیت بخشیدن به پلورالیزم دینی،  با شبه آفرینی و سکولار نمودن مفاهیم ارزشی و حیاتی، همچون ایجاد تردید و خدشه وارد نمودن به مسأله بسیار مهم و مقدس ولایت فقیه که متضمن استمرار خط انبیاء و سعادت جوامع انسانی است، قصاص که به صراحت قرآن، مایه ی حیات و امنیت فردی و اجتماعی انسان ها است، به عنوان حکم خشونت آمیز مطرح نمودن، و یا شهادت سالار شهیدان را نتیجه ی خشونت جداد بر شمردن و همه ی اینها بیانگر وجود یک توطئه ی خزنده ی فرهنگی برای خارج کردن پایانه های احکام نظری و عملی اسلام از صحنه ی زندگی جامعه ی بشری است.

در چنین شرایطی بر اهل قلم و اندیشمندان متعهد و متدین که مرزبانان معارف الهی اند، فرض است که در برابر مجسمه ی شبه افکنان که دانسته یا ندانسته ارکان دین خدا را هدف قرار داده اند، قلم هدایت اندیشه ها از نیام برکشیده و برای رفع غبار به شهادت از چهره ی گوهر دین و اذهان و افکار مردم به ویژه نسل جوان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

البته این امر زمانی تحقق می یابد که شبه زدایی های منطقی و صحیح در قالب متد ها و روش های نوین جوان پسند تهیه و عرضه گردد(قائمی، علی.1371).

برای دانلود و دریافت مقاله تربیت صحیح دختران از این قسمت اقدام بفرمایید .



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید