no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ درس تزئینات داخلی خانه پودمان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
zip
دسامبر 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟


 

بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ درس تزئینات داخلی خانه پودمان دکوراسیون و تزئینات داخلی خانه

بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ درس تزئینات داخلی خانه پودمان دکوراسیون و تزئینات داخلی خانه با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27  صفحه

بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ تحقیق آماده پودمان علمی کاربردی  می باشد که توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در یک تحقیق پودمان علمی کاربردی است.تحقیق آماده بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ شامل بخش های زیر است :

1.      مقدمه

2.     سوابق تحقیق

3.     متن تحقیق

4.     نتیجه گیری

5.     پیشنهادات

6.     منابع و ماخذ

بخشی از تحقیق آماده بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ را مشاهده می کنیم .

مقدمه

یکی از مطالب مهم در رابطه با طراحی قسمت های مختلف خانه  راهنمای خصوصیات بخش های مختلف منزل مناسب با محیط است. چه شما از روی علاقه طراحی داخلی را دنبال می کنید و چه از روی اجبار به دلیل حفظ کردن چهره دکوراسیون خانه در بهترین شرایط، در مواقعی ممکن است درک کردن بعضی موارد در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی برایتان سخت و چالش برانگیز باشد. بسیاری از ما در حرفه طراحی و معماری داخلی سر رشته ای نداریم و اطلاعتمان در این زمینه کامل نیست که البته یک موضوع کاملا طبیعی است. طراحی دکور مانند هنر است که با هر کسی یک جور حرف می زند. بعضی ها دوست دارند در طراحی دکور منزلشان جسارت به خرج دهند، رنگ ها را ترکیب کنند و از بافت ها و پارچه های مختلفی استفاده کنند و بعضی ها سادگی، خطوط راست و مبلمان مدرن را دوست دارند.

استایل شما هرچه باشد، طراحی داخلی باید هویت داشته باشد. فضاها و اتاق های زیر را ببینید و به چیزی که آنها را متفاوت کرده دقت کنید. هر دکور خوبی ویژگی خاصی دارد که آن را از اتاق های دیگر متمایز می کند.رنگ آمیزی دیوارها در بزرگ یا کوچک جلوه دادن آن‌ها بسیار حائز اهمیت هستند اگر می‌خواهید اتاق بزرگ جلوه دهد از رنگ روشن و درخشان استفاده کنید و اگر فضای بسته‌تری مد نظرتان است رنگ‌های تیره را به کار ببرید.

آیا تابحال درباره رنگ های ثالثیه چیزی شنیده اید؟ می دانید این رنگ ها در کجاها کاربرد دارند؟  در این مطلب نکته ای مهم در راستای فهم بهتر از ترکیب مناسب رنگ ها و طرح ها برای بخش های مختلف خانه را بطور خلاصه بررسی خواهیم کرد و در مطالب بعدی این مبحث را گسترش خواهیم داد.

سوابق تحقیق

طراحان بزرگی در زمینه بخش های مختلف خانه توضیح داده اند که به نمونه هایی از آنان می پردازیم:

نورپردازی روی دیوار بر جلوه اتاق شما می‌افزاید، نورها روی رنگ‌ها تاثیر شگرفی می‌گذارند مثلا نور زرد ایجاد احساس گرما می‌کند و در مقابل نورهای سفید یا آبی ایجاد احساس گرما می‌کنند و در مقابل نورهای سفید روی دیوار سفید یا آبی ایجاد احساس خنکی و دل‌انگیزی به فرد می‌دهد.(دلاور،حسین،ص22)

استفاده از تابلو‌های متنوع در ابعاد گوناگون به هماهنگی و زیبایی خانه شما تاثیر می‌گذارد. ازنصب تابلو‌های کوچک روی دیوارهای بزرگ خودداری کنید. زیرا دیوار کوچک به نظر می‌آید و هنگام نصب این تابلو‌ها در حد متعادل و ارتفاع مجاز نصب شوند. ازشلوغ کردن دکوراسیون منزل پرهیز کنید زیرا امروزه در دنیای مدرن شلوغی جایی ندارد و طبق نظریه بعضی روانشناسان دکوراسیون خلوت و مدرن در ایجاد آرامش افراد نقش به سزایی دارد پس سعی نکنید با هر وسیله‌ی اضافی و شلوغ آرامش را ازخود دور کنید.هماهنگ کردن رنگ موکت، فرش، پرده،و مبلمان منزل شما را دل‌انگیز و رمانتیک می‌کند به‌خصوص اگر دیوارها هم از نورهایی با جلوه‌های دل‌انگیزی بی‌بهره نمانده باشند.(کریمی،اسد،ص46)

برای دانلود تحقیق آماده بخش های مختلف یک خانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ از این قسمت اقدام کنید.



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید