no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری
zip
دسامبر 15, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری


نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری

این بسته نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری کاملترین و جامع ترین بسته نمونه سوالات موجود در فضای مجازی جهت ارائه به دانش جویان علمی کاربردی می باشد.

آنچه که در مجموعه نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری مشاهده میکنیم شامل درس اخلاق در خانواده61 + 180 سوال با جواب  19 +185 تا با جواب می باشد.

سایت پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری که به به صورت پی دی اف می باشد را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری کاملترین نمونه سوال آماده پودمان علمی کاربردی  می باشد که توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا جمع آوری گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در یک نمونه سوال پودمان علمی کاربردی است.

رشته مدیریت خانواده

دانش‌آموختگان این رشته می‌توانند به­ عنوان هنرآموز در هنرستان­ها به تدریس در این رشته بپردازند و نیز در مراکز مشاوره وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و مراکز مشاوره خصوصی و دولتی فعالیت نمایند. سایر زمینه ­های شغلی دانش ­آموختگان مدیریت خانواده پس از فراغت از تحصیل عبارتند از: تأسیس و سرپرستی کارگاه های خود­اشتغالی و مهم­تر از همه مدیریت خانواده، پرستاری، مربی مهد کودک و کودکستان، فعالیت در کارخانه ­ها و مراکز تولید مواد غذایی و… .  به­ طورکلی کسانی که مهارت­های این رشته را به خوبی فرا گرفته و از تحصیلات بالاتری بر خوردار باشند در آینده شانس اشتغال بیشتری خواهند داشت.

فایل حاظر نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری می باشد و کامل و دقیق می باشد و در زیر آماده خرید و دانلود است.پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت علاوه بر نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری در تهیه کلیه فایل های مورد نیاز فرهنگیان و دانشجویان در حال فعالیت می باشد.

برای دانلود بلافاصله بعد از خرید بسته کامل نمونه سوالات درس اخلاق در خانواده پودمان آداب معاشرت و همسرداری روی دکمه قرمز رنگ زیر کلیک کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید