no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی مکیدن انگشت پایه اول ابتدایی - 31 صفحه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مکیدن انگشت پایه اول ابتدایی – 31 صفحه
zip
آوریل 10, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مکیدن انگشت پایه اول ابتدایی – 31 صفحه


گزارش تخصصی مکیدن انگشت – پایه اول

گزارش تخصصی مکیدن انگشت توسط دانش آموز –  آموزگار پایه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه

بانک گزارش معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مکیدن انگشت پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مکیدن انگشت  سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مکیدن انگشت

عنوان مطلب پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

دیباچه پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

درک مشکل پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

ارائه مستندات پیرامون چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بر طرف نمودن مشکل انگشت مکیدن  در  دانش آموز پایه اول

یافته های تحقیق

بدن انسان از دو نوع انتقال عصبي استفاده مي كند، يكي انتقال عصبي افزايش يافته و ديگري كاهش يافته .همان طوركه ازمفهوم اين واژه هانيزبرمي ايدهركدام از اين دو حالت هر دو حالت تاثير متفاوتي بر بدن بر جاي مي گذارد . افزايش انتقال عصبي توليد هيجان يا بر افروختگي  مي كند . اشخاصي كه از فعاليت هاي توليد كننده اين احساسات لذت مي برند ، اغلب به اقداماتي مي پردازند كه با ريسك زياد هراه است . انتقال عصبي كاهش يافته توليد احساس آرامش و راحتي مي كند. مكيدن انگشت اين انتقال عصبي را سبب مي شود. وقتي كودك انگشت خود را مي مكد ، مغز مواد شيميايي به نام انكفالينز و نيز تركيب متفاوتي به نام اندروفين توليد مي كند كه انتقال عصبي را كاهش مي دهد،شدت ناراحتي و درد كاهش مي يابد و احساسي از وجد به وجود مي آورد. چگونه ممكن است خانواده به ادامه دار شدن مكيدن انگشت كمك كنند ؟

نقش و نفوذ خانواده در اوايل زندگي كودك ،طرز روبرو شدن كودك را با فراز و نشيب هاي زندگي مشخص مي سازد. در اين دوران است كه كودك به عزت نفس مي رسد و همين روي موفقيت او در سال هاي بعدي تاثير فراوان دارد. بچه ها به لحاظ احساسي بسيار آسيب پذيرند به خصوص تا سن هشت سالگي بايد به اين موضوع توجه خاص شود.بچه ها در حدود هشت سالگي   به لحاظ احساسي به شدت آسيب پذير هستند.تنها طرز برخورد و رفتار پدر و مادر است كه بچه ها بر اساس آن خود را ارزشمند ارزيابي مي كنند. كاملا طبيعي است كه پدر و مادر بخواهند فرزنشان سالم و دوست داشتني باشند ، اما در مواقعي آنها پيام متفاوتي به فرزندانشان مخابره مي كنند .براي مثال ،اگر پدر و مادر با يكديگر بحث كنند و به خصوص اگر بر سر انگشت جويدن اوبحث كنند كودك به احساس بدي مي رسد . هرگز بعيد نيست اگر كودكي تحت تاثير اين بحث خود را مقصر ارزيابي كند و در مقام سرزنش خودش حرف بزند. به روشني مشخص است كه هر تضاد و تناقضي ميان پدر و مادر بايد از ميان برداشته شود اغلب اوقات اين اقدام سبب مي شود كه منبع استرس از ميان بر داشته شود و كودك به راحتي مكيدن انگشت را ترك كند.

نقش مهم خواهر و برادر

خواهران و برادران مي توانند روي يكديگر تاثير فراوان بگذارد . در واقع خواهر يا برادر بزرگ تر مي توانند به اندازه پدرومادرتاثيرگذارباشد.ممكن است خواهر يا برادر بزرگتر از اينكه ببيند برادريا خواهركوچكترش انگشت مي مكدخجالت بكشد.

اگرمكيدن انگشت تا مدرسه ادامه پيدا كند چه اتفاقي مي افتد؟

نفوذ خانواده وقتي كودك به مدرسه مي ود تمام نمي شود . هم شاگردي ها و آموزگاران در زندگي كودك نقش بسيار اساسي ايفا مي كنند. قدرت آن ها براي كمك به كودك يا ناراحت كردن او به خصوص وقتي كودك با عادت مكيدن انگشت به مدرسه مي رود افزايش مي يابد و اگر عادت مكيدن انگشت به كلاس درس برسد نتيجه مي تواند بسيار مصيبت بار باشد.خيلي ها عتقدند كه عادت مكيدن انگشت ،وقتي كودك به مدرسه مي رود و تحت فشار دانش آموزان مي رود مرتفع مي شود .بر اساس اين نقطه نظر ، فشار دوستان و هم شاگردي ها مي تواند مفيد باشد اما واكنش هاي منفي سايرين توليد استرس و احساس نابسندگي در كودك مي كندو اين حالت نه تنها مكيدن انگشت را كم نمي كند كه بر ميزان آن مي افزايد .از آن گذشته اين كه بسياري از بچه ها در كلاس درس انگشت نمي مكند را نبايد به حساب ترك عادت آنها گذاشت اين بچه ها به محض تمام شدن ساعات درس و مدرسه اقدام به مكيدن انگشت مي كند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.