no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 13, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

دیباچه پیرامون قضیه   ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

درک مشکل پیرامون قضیه    ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

بررسی بیشتر در رابطه با   ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

ارائه مستندات پیرامون   ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

پیش بینی نتایج در مورد   ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

راهکارها پیرامون قضیه   ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

رفرنس و منبع مورد استفاده   ترغیب دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه به نماز خواندن

موانع و محدودیت ها :

مهم ترین محدودیت هایی که بنده برای انجام کارم با آنها مواجه بودم عبارتند از :

1- نبودن سرویسهای بهداشتی مجهز و وضوخانه خوب در مدرسه

2- کف نماز خانه با موکت پوشیده شده بود که فضای معنوی نماز خانه را تا حدودی از بین می برد و نبود جا مهری ، جا کفشی و فرش سجاده ای

3- پایین بودن فرهنگ خانواده های بعضی از دانش آموزان به دلیل وجود چندین نژاد از دانش آموزان در مدرسه

4- کمبود بودجه و هزینه برای اجرای طرحهایی که من در نظر گرفته بودم .

راهکار های موقتی

1- آموزش صحیح وضو، تیمم، اذان و نماز به صورت انیمیشن و کلیپ ویدیوئی.

2- ارائه گوشه هایی از عبادت چهارده معصوم(ع)به صورت نمایش یا تصاویر متحرک برای اثرگذاری بیشتر.

3- پخش فیلم هایی که مرتبط با موضوع نماز باشند.

4- اجرای سرود های جذاب و دلنشین مرتبط با نماز.

5- ارائه سرگرمی های جذاب از قبیل پازل، کاردستی و تشکیل نمایشگاه با موضوع نماز.

6- برگزاری اردوی دانش آموزی با موضوع فرهنگ نماز.

7- برگزاری«جشنواره ی نماز» در مدارس ابتدایی.

8- اجرای«طرح نماز مادران با فرشتگان کوچک».

9- برگزاری مسابقه انشای نماز.

10- اجرای مسابقه ی کتابخوانی با موضوع نماز.

11- ساخت دارالقرآن دانش آموزی.

12- برگزاری مسابقه قصه نویسی و خاطره نویسی با موضوع«اولین نمازی که خوانده ام».

13- اهداء جوایز به کودکان نماز گزار، جهت انگیزه ی بیشتر به انجام فرضیه ی نماز و دوام و استمرار آن.

راه حل های انتخابی و اجرا:

پس از بررسی راه حل های پیشنهادی و اعتباربخشی به آن ها موارد ذیل انتخاب و اجرا شد:

1- پرورش ریشه های فطری و احساسات مذهبی بچه ها

1-خواندن هرقسمت از نماز در هنگام ورود معلم به کلاس به مدت 2 یا3 دقیقه

2- استفاده از روش تدریس همیار (گروهی)در نماز

3-تشکیل جلسه آموزشی و تربیتی ویژه والدین

4-بیان داستان هایی در رابطه با نماز از بزرگان و استفاده از سی دی های آموزشی

ما معلم ها باید ثواب های دنیوی و پاداش های اخروی را برای بچه ها به زبانی ساده و شیوا در قالب داستان بیان کنیم.

5-استفاده مکرر از تشویق

6-همراه کردن یادگیری با بازی و تفریح

7-اختصاص 10یا 15دقیقه زنگ های قرآن و هدیه های آسمان برای آموزش نماز

8-تشویق مکرر دانش آموز انی که در گروه خود به دیگران نماز آموزش می دهند

9-تشویق کامل گروهی که زودتر از گروه های دیگر نماز یاد گرفته اند

10-ایجاد محیطی شاد و دور از استرس برای یادگیری نماز یا برگزاری نماز یا نماز جماعت قبل از ساعت ورزش در زمین فوتبال که وصول به اهداف آموزشی را بهتر تسهیل و تثبیت می کند

-تشویق دانش آموزان به حضور در مسجد محله ی خود

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.