no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
فوریه 11, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل  در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 24  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

دیباچه پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

درک مشکل پیرامون قضیه   علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

بررسی بیشتر در رابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

ارائه مستندات پیرامون  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

پیش بینی نتایج در مورد  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

راهکارها پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

رفرنس و منبع مورد استفاده  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس و مدرسه و ادامه تحصیل

دلايل انتخاب راه حل

سونیا نيز مانند برخي از كودكان دچار مشكلاتي هم چون ناراحتي، بي قراري ، ترس از مدرسه و حتي بيزاري و تنفر از کلاس و بی علاقگی به درس شده است.ترس غير منطقي سونیا از مدرسه به معني امتناع از مدرسه رفتن و يكي از نشانه هاي اضطراب جدايي از والدين، خانه، خانواده و بخصوص مادر و يا شرايطي است كه به آن وابسته شده است.

دلايل بی علاقگی سونیا به درس و کلاس و ماندن در مدرسه

١-اضطراب جدايي: معمولا مادران بچه هايي كه دچار اضطراب جدايي هستند، شخصيتي افراطي، مضطرب، بيش از حد حمايت كننده، مردد، حساس و عاطفي هستند كه اضطراب خود را با بيان افكار منفي و عمل خود به بچه ها منتقل مي كنند

2-يادگيري: ترس ويا امتناع از مدرسه بيش از آن كه علت شخصيتي و عاطفي داشته باشد ناشي از يادگيري است مادر يا پدري كه در ارتباط با كودكان خود مفاهيم ويا نكته هاي منفي از مدرسه، تنبيه و توبيخ ها و تجارب ناخوشايند خود را از دوران تحصيل بيان مي كنند و از آن ها مي خواهند كه  مواظب رفتارهايشان باشند خواه ناخواه باعث ترس كودكشان از مدرسه مي شوند.

٣-وابستگي: اضطراب كودك گاهي به دليل وابستگي به مادر محيط خانه،خانواده و يا هر تكيه گاه و پناهگاه ديگر است.معمولا مادران سعي در وابسته كردن كودك به خود دارند و به واكنش هاي عاطفي او نسبت به ترك ،پاسخ مي دهند. بنا بر اين براي پيشگيري از به وجود آمدن اين مشكلات و يا برطرف كردن آن و نيز آماده كردن سونیا براي پذيرش شرايط جديد و مانوس شدن او با محيط دبستان موارد زير را مد نظر قرار مي داديم.

* كم كردن وابستگي سونیا:

بايد مادر سونیا  سعي مي كرد  با استفاده از روش هاي مناسب ( مثل گذاشتن سونیا در خانه اقوام به مدت يكي دو ساعت در روز به صورت پراكنده يا بردن او به پارك و همراه كردن او با كودكان همسن و سال خودش) به تدريج وابستگي سونیا را به خود كم كند.

* ايجاد آمادگي ذهني در سونیا :

بايد سعي مي كردم  با شروع سال تحصيلي ذهن سونیا را نسبت به مدرسه، معلم آماده كنم.به طوري كه با تعريف و تمجيد واقعي و منطبق برواقعيت از مدرسه و معلمان شور و اشتياق مدرسه رفتن را دركودك ايجاد نمايم مادرش نیز بايد سعي مي كرد  به او اطمينان دهد معلمش مهربان است و او را حمايت خواهد كرد.

ايجاد انگيزه:

چند روزی در مشاوره ای که با سونیا داشتم با علاقه و اشتياق زياد در باره آنچه كه او در مدرسه خواهد آموخت مثل خواندن، نوشتن، حساب كردن، شمردن، نقاشي، ورزش كردن حرف زدم. · مادرش نیز بنا بر توصیه من می بایست با كتاب خواندن براي سونیا و هديه دادن كتاب داستان به او علاقه او را به يادگيري خواندن و با سواد شدن افزايش می داد.

اجرای راهکارها

در تاریخ 05/09/95 برای تشویق اوجوایز مختلفی که توسط مدرسه وحتی اولیاتهیه شده بودبه دانش آموزاهداشد.درزنگ های تفریح مسوولیت دربانی رابه اوسپردیم وهمچنین خودمن با او مشاوره کردم ؛بهانه های مختلفی می آورد،گاهی می گفت:« من ازمعلم خوشم نمی آید».«می خواهم جایم راعوض کنم».درعمل به هیچ کدام ازاین هاراضی نمی شدوازجواب دادن طفره می رفت.حتی تهدیدهم اثرنمی کرد. اودلیل آن راخستگی اوعنوان می کردند.وهمچنین نمی تواندبه بازی هایش برسد.

طی دوجلسه مشاوره با این دانش آموز و مادرش که انجام شد.نتیجه ای قابل توجهی  گرفتیم.با اینکه همه ی راهکارها را خود دانش آموز از قبل بلد بود.وهیچ کدام ازراه حل ها او را راضی نمی کرد.طی چندین جلسه دعوت اولیای دانش آموزبه مدرسه وهمچنین مراجعه به خانه آن ها(ازآن جایی که دختران دراین سن وابستگی عاطفی زیادی به مادردارند) کمک قابل ملاحظه ای در حل این مشکل کرد.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.