no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
فوریه 11, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


تدوین گزارش تخصصی آموزگاران به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی  در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 34  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه تدوین گزارش تخصصی آموزگاران پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین گزارش تخصصی آموزگاران سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در تدوین گزارش تخصصی آموزگاران به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزم که سه سال است ترک تحصیل کرده  به درس ریاضی

   مصاحبه  به منظور کسب اطلاعات مفید­تر،

چند سؤال را تنظیم کرده و در زنگ‌های مختلف که وقت آزاد داشتیم، از دانش‌آموزان می‌پرسیدم، سؤالات چنین بود: 1.      به نظر شما با چه روش‌هایی می‌توانیم کلاس ریاضی را با نشاط کنیم؟ 2.      چگونه می‌توانیم یادگیری درس ریاضی را ساده و آسان کنیم؟   چند نمونه از پاسخ دانش‌آموزان، چنین بود: استفاده از تصاویر زیبای مرتبط با مفهوم درس ریاضی و استفاده از شعر در تدریس .

ب. مشاهده

به لحاظ حضور در کلاس همکاران و ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان و محیط پیرامون آن‌ها، برخی از اطّلاعات خود را، از طریق مشاهده به دست آوردم. بدین طریق که در زنگ‌های ورزش، که وقت من آزاد بود، با همکارانم در پایه‌های مختلف هماهنگ می‌کردم و به کلاس آن‌ها می‌رفتم و روش تدریس ایشان و فعالیت دانش‌آموزان را مشاهده نموده و نکاتی که به نظرم، منجر به ایجاد علاقه‌مندی دانش‌آموزان نسبت به درس ریاضی می‌شد، را یادداشت می‌کردم، مانند: استفاده از روش ایفای نقش توسط دانش‌آموزان و ارزش­یابی تشخیصی جهت تعیین نقطه ی شروع تدریس.

ج. پرسش نامه­   

با توجه به این که، پرسش­نامه­ی باز­پاسخ به پاسخ­دهنده اجازه می‌دهد تا به ابراز دامنه­ی گسترده­تری از نظرات خود بپردازد. به منظور نظر­خواهی از اولیا، برای کسب راه­حل‌های مناسب جهت حل مسأله، پرسش­نامه­­ای که شامل سؤالات زیر بود، را تنظیم نموده سپس در اختیار تمامی اولیا­ی دانش‌آموزان قرار دادم تا نظرات خود را در آن مکتوب نمایند. سؤالات بدین گونه بود: 1.      به نظر شما با چه روش‌هایی می‌توانیم کلاس ریاضی با نشاط و شاداب داشته باشیم؟ 2.      جهت آگاهی از وضعیت درس ریاضی فرزندتان چه روش‌هایی را پیشنهاد می‌دهید؟ چند نمونه از پاسخ اولیا به پرسش­نامه نظرخواهی، چنین بود: نصب فعالیت‌های دانش‌آموزان روی دیوار، یادداشت نتایج فعالیت کلاسی دانش‌آموزان در دفتر فعالیت ریاضی آنان. علاوه بر این، یک پرسش­نامه بازپاسخ دیگر نیز، ویژه همکاران شاغل در آموزشگاه، طراحی نموده و در اختیار ایشان قرار دادم. سؤالات این پرسش­نامه، چنین بود: 1.      چگونه می‌توان وسایل کمک آموزشی را برای دانش‌آموزان پایه …. جذاب نمود؟ 2.      به نظر شما چگونه می‌توان نگرش منفی دانش‌آموزان را نسبت به یادگیری درس ریاضی از بین برد؟ نمونه­ای از پاسخ همکاران به پرسش­نامه، چنین بود: ساخت وسایل کمک آموزشی توسط دانش‌آموزان، استفاده از فعالیت‌ها و تکالیف عملکردی، استفاده از روش بارش فکری در تدریس برخی از مفاهیم ریاضی.

د. مطالعه  

با چند تن از اساتید محترم در مورد چگونگی علاقه­مند­کردن دانش‌آموزان به درس ریاضی، مشورت نمودم و ایشان کتاب‌هایی در این زمینه، معرفی کردند. پس از تهیه و مطالعه­ی کتاب‌های مورد نظر، نکاتی که به نظرم مناسب و مفید بود را یادداشت نموده که در راه­حل‌های پیشنهادی به آن‌ها اشاره می گردد.

شما عزیزان می توانید تدوین گزارش تخصصی آموزگاران را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.