no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم : ایجاد علاقه در دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه
zip
ژانویه 15, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم : ایجاد علاقه در دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه


گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه  در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزم به شرکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی (اسم دانش آموز) جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء (اسم دانش آموز) دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر (اسم دانش آموز) به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای (اسم دانش آموز) را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از (اسم دانش آموز) کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که (اسم دانش آموز) حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود (اسم دانش آموز) آنجام دهم

*(اسم دانش آموز) را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش (اسم دانش آموز) را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

*کارهای خارج منزل وبه صورت گروهی (که (اسم دانش آموز) عضو گروه باشد)به آنها بدهم مانند ساختن بالن.

*و در نهایت مسئولیت هایی در مدرسه به او بدهم که بیشتر با دانش آموزان هم کلام شود. مثلأ شهردار مدرسه

جمع آوری اطلاعات (شواهد2)

پس از اجرای راه حل ارائه داده شده نوبت به جمع آوری اطلاعات میرسد و ما در این مرحله میخواهیم بدانیم که آیا نتایج خوبی را از این راه حل بدست آورده ایم یا راه حل جدیدی برای مشکل (اسم دانش آموز) انتخاب کنیم.

معلم: بعد ازتغییر جای (اسم دانش آموز) به نیمکت اول دیگر در ردیف های آخر او را مشاهده نکرده ام  در زنگ تفریح هنوز هم در گوشه ای می ایستد ولی بعضی وقت ها مشاهده می شود که کنار بچه ها ایستاده و به حرف های آنها گوش می دهد. در زنگ ورزش با بچه ها بازی می کند ولی هنوزم از توپ گریزان است و توپی که به او می سپارند فورأ به فرد دیگری می سپارد تا از مسئولیت آن فرار کند. در دروس شفاهی بهتر شده اما هنوزم اثرات استرس واضطراب در چهره ی او آشکاراست وکار خود را به عنوان نماینده ادامه می دهد و همه ی  دانش آموزان از او راضی هستند.

والدین: در دیداری که با والدین (اسم دانش آموز) درمدرسه داشتم اظهار داشتند که (اسم دانش آموز) در جلوی آینه می ایستد و با خود حرف میزند( که این نشانه ی تلاش (اسم دانش آموز) برای اجتماعی شدن می باشد). وقتی به مهمانی میخواهیم برویم فورأ حاضر وآماده می شود.کارهایی را که به او می دهیم بعضی وقت ها انها را خراب می کند اما بازهم دوست دارد در کارهای خانه به ما کمک کند.گاهی اوقات دوست او (اسم دانش آموز) به خانه می آید وبا هم بازی می کنند ودرس می خوانند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید