no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری با موضوع چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری با موضوع چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم
امتیاز 4.33 ( 3 رای )
zip
نوامبر 19, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری با موضوع چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم


اقدام پژوهی اختلالات یادگیری

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری با موضوع چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز م با اختلالات یادگیری را برطرف نمایم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از بررسي تحقيقات و مطالعات پيشينيان چنين بر مي آيد كه زماني كودكان با نارسايي هاي يادگيري را در رده كودكان با آسيب مغزي طبقه بندي مي كردند و زماني آنان را كساني با مشكلات خفيف مغزي مي پنداشتند.اما در تازه ترين مطالعات دراين زمينه براي آنان اصطلاح “كودكان با نارسايي هاي ويژه يادگيري”گزيده شده است.شمار دانش آموزاني كه دچار برخي از مشكلات رفتاري يا تحصيلي هستند قابل توجه است.اصطلاح كودكان داراي اختلال يادگيري به كودكاني اشاره دارد كه در يك يا چند مورد از فرآيندهاي اساسي روان شناختي از قبيل درك و فهم استفاده از زبان گفتاري يا نوشتاري اختلال دارند و اين اختلال ممكن است خود را به صورت ناتواني در شنيدن،فكر كردن،صحبت كردن،خواندن،نوشتن،هجي كردن يا محاسبات رياضي نمايان سازد.بين معلوليت هاي بنيادين از قبيل بينايي،شنوايي،عقب ماندگي هاي ذهني و حركتي را شامل نمي شود.آمار دانش آموزاني كه اختلال ياگيري به معناي خاص دارند بين 4 تا 12 درصد گزارش شده است.بي ترديد شمار افرادي كه دچار برخي مشكلات يادگيري هستند به مراتب بيشتراز اين مي باشد.مربيان مدارس و والدين كودكان غالبا براي حل مشكلات آنان از روش هاي قديمي و گاه منسوخ كمك مي گيرند كه علاوه بر صرف انرژي و وقت فراوان،نه تنها حاصل چنداني به دنبال ندارد،بلكه ممكن است موجب ياس،دلزدگي،سرخوردگي وعصبيت والدين و خستگي و از دست رفتن علاقه دانش آموزان شده ونهايتا افت تحصيلي را به دنبال خواهد داشت.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اختلالات یادگیری وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلال یادگیری

پیشگفتار در رابطه با  اختلال یادگیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلال یادگیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلال یادگیری 

توصیف وضع موجود

اينجانب ……….. آموزگار پايه اول دبستان………….،با مدرك فوق ليسانس علوم تربيتي و داراي …… سال سابقه خدمت بوده و اكثر سال هاي تدريس خود را در پايه اول دبستان مشغول به خدمت بوده ام.

تعداد كل دانش آموزان در اين دبستان در سال تحصيلي ……..دانش آموز و يك مدير مستقل و….. نفر آموزگار مي باشد كه بنده در كلاس اول اين دبستان به سمت آموزگاري با…….نفر دانش آموز مشغول تدريس شده ام.

در میان دانش آموزانم دانش آموزی با اختلالات یادگیری وجود داشت که در نوشتن و  املاء مشکلات عمده ای داشت. او که امیر نام داشت با اینکه تلاش خود را در درس هایش انجام می داد ولی باز هم دچار اختلالات یادگیری می شد و این موضوع به تدریج به مسئله ای بغرنج برای او تبدیل شده بود.سطح سواد مادر امیر دیپلم و پدرش لیسانس بود.دارای یک برادر بود که برادرش باز همین مشکل را در سالهای گذشته داشته بود.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلال یادگیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلال یادگیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلال یادگیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلال یادگیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلال یادگیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلال یادگیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلال یادگیری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلال یادگیری

پیشنهادات در رابطه با اختلال یادگیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلال یادگیری 

برای دانلود اقدام پژوهی اختلالات یادگیری و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید