no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی مدیر چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی مدیر چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه
zip
نوامبر 21, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی مدیر چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه


تجربیات برترسنجش و ارزشیابی مدیر

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی مدیر به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 9 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم مدیرمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برترسنجش و ارزشیابی مدیر مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

مقدمه کوتاه در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

تشریح مشکل در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

پیشنهادات در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

نتیجه گیری در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

راهکارها در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

منابع و ماخذ در رابطه با  چگونگی دست یابی به مدیریت مشارکتی در مدرسه

راهکارهایی که در تجربیات برترسنجش و ارزشیابی مدیر به آنها دست یافتیم :

راه حل هایی را که انتخاب کرده بودیم در مدت زمانی که از سال تحصیلی باقی مانده بود اجرا نمودیم تمامی راه حل ها قابلیت اجرایی داشتند. زمانی که همکاران متوجه صداقت ودرستی تعامل بنده  شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغییرات ایجاد کردند نگاه هاس سنگین گذشته وجود نداشت.از اینکه بخشنامه ها و دوره های ضمن خدمت را به موقع اطلاع رسانی می کردم مورد تقدیر و تشکر قرار می گرفتم و باعث تعامل بهتری می شد . درک واقعی همکار در شرایط مختلف عامل مهمی در بهبود روابط و تغییر دیدگاه نسبت به مدیر مدرسه گردید زمانی که مشکلی به وجود می آمد و بنده با کمال میل اداره کلاس یا هر موردی که مشکل را برطرف میکرد را قبول میکردم ،در برخورد های بعدی مشاهد ه می کردم که همکار با چه تواضع و احترام خالصانه ای برخورد می نمود. واین موارد منجر به این شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاری را د اشته باشم و ذهنیت همکاران را نسبت به نگرش منفی آنان نسبت به مدیر مدرسه تغییر بدهم .

برای دانلود تجربیات برترسنجش و ارزشیابی مدیر از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید