no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار دوم ابتدایی چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار دوم ابتدایی چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی
zip
نوامبر 20, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار دوم ابتدایی چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی


تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار آموزگار دوم ابتدایی چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی برای شرکت آموزگار دوم ابتدایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار دوم ابتداییبه صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 27  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم آموزگار دوم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار دوم ابتدایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

مقدمه کوتاه در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

تشریح مشکل در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

پیشنهادات در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

نتیجه گیری در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

راهکارها در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

منابع و ماخذ در رابطه با چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار دوم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

برای تسهیل و تسریع یادگیری بعضی از مفاهیم ریاضی، از روش ایفای نقش استفاده می­نمودم. ، هر بار یک گروه را برای اجرای نمایش و یک نفر را جهت اجرای پانتومیم، انتخاب کنم تا از این  طریق، فرصت ایفای نقش، تعمیق یادگیری و ارتباط اجتماعی، برای همه­ی دانش­آموزان به طور یکسان فراهم شود. هم­چنین، هنگام اجرای نمایش و پانتومیم، در صورت نیاز، آن ها را راهنمایی می­کردم.. در یکی از جلسات، هنگام اجرای نمایش، از همکاران گرامی درخواست نمودم تا به کلاس ما آمده و نمایش دانش­آموزان را ببینند و در مورد چگونگی اجرای این روش، نظر خود را ارائه نمایند.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار دوم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید