no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر معاون آموزشی ایجاد فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات برتر معاون آموزشی ایجاد فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
دسامبر 2, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات برتر معاون آموزشی ایجاد فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان


تجربیات برتر معاون آموزشی ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان  برای شرکت  معاون آموزشی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر  معاون آموزشی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 24 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معاون آموزشیمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر معاون آموزشی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

مقدمه کوتاه در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

تشریح مشکل در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

پیشنهادات در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

نتیجه گیری در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

راهکارها در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

منابع و ماخذ در رابطه با   ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

راهکارهایی که در تجربیات برتر معاون آموزشی به آنها دست یافتیم :

نکته‌هایی‌ برای‌ تأمل‌ در غنی‌سازی برنامه درسی و‌ فرهنگ‌ آموزش‌

دو هدف‌ آموزش‌ و پرورش‌ که‌ همه‌ی‌ مردم‌ و متخصصان‌ آموزش‌ و پرورش‌ به‌ دنبال‌ آن‌هستند، یعنی‌ توانایی‌ علمی‌ و پرورش‌ شخصیت‌ ،نه‌ تنها یک‌دیگر را از میدان‌ به‌در نمی‌کنند،بلکه‌ مکمل‌ هم‌ هستند. (وین‌ و والبرگ‌، 1985). بدین‌ معنی‌ که‌ توانایی‌ علمی‌ باعث‌ شکوفایی‌شخصیت‌ شده‌ و بالعکس‌.

گینز برگ‌ و هانسون‌، 1986، گزارش‌ داده‌اند که‌ دانش آموزانی‌ که‌ دارای‌ انضباط‌ ذاتی‌ بوده‌ ،مذهبی‌تر و سخت‌کوش‌تر هستند و یا برای‌ آموختن‌، ارزش‌ بیش‌تری‌ قایل‌ هستند و درآزمون‌های‌ پیشرفت‌ درسی‌، نمرات‌ بالاتری‌ کسب‌ می‌کنند.

برای دانلود تجربیات برتر معاون آموزشی از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید