no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

دیباچه پیرامون قضیه آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

درک مشکل پیرامون قضیه  آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

بررسی بیشتر در رابطه با آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

ارائه مستندات پیرامون آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

پیش بینی نتایج در مورد آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

راهکارها پیرامون قضیه آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

رفرنس و منبع مورد استفاده آشنا نمودن دانش آموزان افغانی با روش های آموزش صحیح مطالعه

نقش مطالعه کتب و مجلات درسی و غیر درسی  در پیشرفت تحصیلی کودکان

مطالعه غیر درسی ، باعث بالا رفتن سطح فکر و فعال شدن ذهن کودکان و نوجوانان است. وقتی سطح فکری دانش‌آموزی بالا رفت و ذهن او فعال شد ، امکان فراگیری درس های مدرسه برایش بهتر فراهم می‌شود. یعنی ذهن او آمادگی بیشتری را برای یادگیری ریاضی ، ادبیات ، تاریخ و … خواهد داشت و این مطلبی است که تجربه آن را بارها ثابت کرده است.

دانش‌آموزی که همگام با مطالعه درسی ، به طور جدی به مطالعه کتاب ها و [ نشریات ] غیر درسی نیز می‌پردازد، بدین وسیله  :

– دارای سطح فکر و اندیشه‌های وسیع می شود.

– ذهنش برای فراگیری فعال‌تر می شود.

– گنجینه لغاتش کامل‌تر می‌شود.

– افق های جدیدی پیش رویش باز می گردد.

– آمادگیش برای یادگیری درس های مدرسه بیشتر می‌شود.

– حس همانندسازی ، الگوگیری رفتاری و شکل گیری شخصیت در او تقویت می شود.

– به صورت جدیدتر و قوی‌تر در راه کسب علم گام بر می دارد.

استفاده از [ کتب و مجلات درسی و غیر درسی ] باعث افزایش یادگیری یادگیرندگان می شود. ایجاد ارتباط بین مطالب درسی و زندگی اجتماعی ، به عمق بخشیدن یادگیری و علاقه به تحصیل کمک می کند. باید علاقه به مطالعه و پژوهش علمی دانش آموزان در کانون توجه قرار گیرد. اصولاً رغبت به مطالعه و پژوهش امری متکی بر فعالیت های ذهنی – تجربی افراد است. دانش آموز خود باید مسائل علمی را مورد کند و کاو قرار داده و تجربه کند نه آن که این مسائل در قالب های نظری آماده ، در ذهن وی گنجانده شود. هدف تعلیم و تربیت انباشتن ذهن از دانش نیست ، بلکه وسیله دستیابی به یافته های علمی به منظور خلاقیت و سازندگی است. تجربه نشان داده است که دانشی که از طریق مطالعه و تحقیق به دست می آید ، ثبات و پایداری آن در ذهن بیشتر است. بنابراین ارائه فهرستی از کتاب های مرتبط با درس و تعیین وظیفه برای مطالعه آنها به عمیق شدن یادگیری کمک می کند. بنابراین اگر در طول هفته یک ساعت ( در زمینه های مختلف ) به مطالعه مجلات [ رشد ] ، کتب غیردرسی و … اختصاص داده شود ، فراگیران مطالب آموخته شده را می توانند لمس کنند و به کار گیرند.

 ارائه راه حلهای پیشنهادی

بعد از جمع آوری اطلاعات و بررسی جوانب مسأله، راه حل هایی به ذهنم رسید که به تهیه فهرست آن اقدام نموده تا مناسبترین راه حل را برای اقدام انتخاب نمایم.

مهمترین این راه حل ها عبارت بودند از:

  1. تهیه بروشورهایی ساده با موضوعات روشهای مطالعه و یادگیری، مدیریت زمان، برنامه ریزی و روشهای آن- شناخت هدف، تمرکز حواس و نقش آن در یادگیری.
  2. جلسات راهنمایی گروهی و کارگاه آموزشی آشنایی با راهبردهای یادگیری- روشهای مفید مطالعه
  3. 3. تهیه برنامه مطالعه روزانه و هفتگی کتب و مجلات درسی و غیر درسی
  4. 4. ثبت نام و عضو کردن و مشترک نمودن دانش آموزان در کتب و مجلات درسی و غیر درسی
  5. 5. آوردن کتب و مجلات درسی و غیر درسی و چیدن در کتابخانه کلاسی
  6. 6. دعوت از کارشناسی برای جلسه با اولیاء و توجیه کردن خانواده ها و نقش کتب و مجلات درسی و غیر درسی در پیشرفت تحصیلی فرزندانشان.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید