no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

درس پژوهی در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

ادامه مطلب

درس پژوهی در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی
zip
ژانویه 14, 2022
۰ تومان
رایگان – خرید

درس پژوهی در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی


درس پژوهی در ساحل دجله هدیه پنجم

درس پژوهی در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی

تدوین شده توسط پژوهش سرای فرهنگیان : مدیران فردا {اسفند 1400} در قالب ورد و قابل ویرایش

درس پژوهی در ساحل دجله هدیه پنجم ابتدایی

این فایل نیز مانند سایر فایل های آموزشی موجود در سایت پایگاه حرفه ای درس پژوهی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شامل بسیاری از استاندارد های مورد نیاز است.

مسئله مهم  درباره درس پژوهی در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی

پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی دارد مقاله های درس پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم درس پژوهی در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین تجربیات خود از بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده فعالیت گروه درس پژوهی آموزشگاه بر روی درس پژوهی در ساحل دجله هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی قرار گرفت.

محتوا و فهرست مطالب

  1. چکیده
  2. جدول مشخصات اعضای تیم
  3. مرامنامه تیم درس پژوهی
  4. برنامه عمل تیم درس پژوهی
  5. جدول برنامه ریزی فرآیند درس پژوهی
  6. فهرست زمان بندی جلسات درس پژوهی
  7. مقدمه
  8. بیان مسئله
  9. انتخاب موضوع
  10. بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
  11. تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله
  12. جدید و علمی بودن مسئله
  13. تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
  14. گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
  15. توجه به تفاوت ها فردی
  16. استفاده از فناوریهای روز وتدریس های برتر آموزشی
  17. بیان دلیل راهکار انتخابی
  18. گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی
  19. توجه به تفاوت های فردی
  20. معنادار کردن یادگیری
  21. توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی
  22. همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی
  23. روش های نوین تدریس
  24. تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی)
  25. بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس
  26. تعیین فعالیت های متناسب با راه کار
  27. معنادار کردن یادگیری از طریق مجسم، نیمه مجسم و مجرد
  28. توجه بر عوامل انگیزش و نگرش در کلاس درس
  29.  همراه نمودن دانش آموزان در   سازه های آموزشی
  30.  استفاده از روش های نوین تدریس
  31.  استفاده از تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) به منظور یادگیری عمیق و ماندگار در دانش آموزان
  32.  مدیریت بیشتر زمان
  33. بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس
  34.  ایجاد احساس تعهد در دانش آموزان به قواعد بنیادی کلاس
  35. تعیین هدف
  36. طراحی واحد یادگیری
  37. استخراج ایده کلیدی
  38. دانش آموزان پس از تدریس مبحث اسید و باز  در قرآن پایه ششم
  39. طراحی ملاک های شایستگی و سطوح هریک از آنها
  40. تنظیم سطوح ملاک ها


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *