no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع خواندن ساعت
zip
اکتبر 25, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع خواندن ساعت


طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع خواندن ساعت

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع خواندن ساعت با فرمت ورد و قابل ویرایش در 32  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع خواندن ساعت را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : خواندن ساعت
  2. مقدمه درباره خواندن ساعت
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع خواندن ساعت
  4. زمانبندی درس خواندن ساعت
  5. برنامه ریزی برای تدریس خواندن ساعت
  6. مشخصات کلی درس خواندن ساعت
  7. روش های تدریس خواندن ساعت
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس خواندن ساعت  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده خواندن ساعت
  10. یک دوره طراحی آموزشی خواندن ساعت
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس خواندن ساعت
  12. اهداف کلی خواندن ساعت
  13. هدف طراحی آموزشی خواندن ساعت
  14. حیطه عاطفی خواندن ساعت
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) خواندن ساعت
  16. زمان بندي نحوه اجرا خواندن ساعت
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها خواندن ساعت
  18. طرح درس خواندن ساعت

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس خواندن ساعت به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس خواندن ساعت
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس خواندن ساعت
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس خواندن ساعت
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس خواندن ساعت
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس خواندن ساعت
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس خواندن ساعت
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس خواندن ساعت
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس خواندن ساعت

برای دانلود طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.