no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع بخش پذیری - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع بخش پذیری
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
ژوئن 29, 2019
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع بخش پذیری


طراحی آموزشی پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع بخش پذیری

طراحی آموزشی پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس ریاضی با موضوع بخش پذیری با فرمت ورد و قابل ویرایش در 33  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی پایه پنجم برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع بخش پذیری را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی پایه پنجم بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : بخش پذیری
  2. مقدمه درباره بخش پذیری
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع بخش پذیری
  4. زمانبندی درس بخش پذیری
  5. برنامه ریزی برای تدریس بخش پذیری
  6. مشخصات کلی درس بخش پذیری
  7. روش های تدریس بخش پذیری
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس بخش پذیری  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده بخش پذیری
  10. یک دوره طراحی آموزشی بخش پذیری
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس بخش پذیری
  12. اهداف کلی بخش پذیری
  13. هدف طراحی آموزشی بخش پذیری
  14. حیطه عاطفی بخش پذیری
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) بخش پذیری
  16. زمان بندي نحوه اجرا بخش پذیری
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها بخش پذیری
  18. طرح درس بخش پذیری

مهمترین فایده این طراحی آموزشی پایه پنجم بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس بخش پذیری به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس بخش پذیری
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس بخش پذیری
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس بخش پذیری
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس بخش پذیری
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس بخش پذیری
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس بخش پذیری
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس بخش پذیری
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس بخش پذیری

برای دانلود طراحی آموزشی پایه پنجم برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3393 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید