no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گرما و مواد


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گرما و مواد
zip
اکتبر 24, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گرما و مواد


معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گرما و مواد

معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع گرما و مواد با فرمت ورد و قابل ویرایش در  31 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع گرما و مواد را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : گرما و مواد
  2. مقدمه درباره گرما و مواد
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع گرما و مواد
  4. زمانبندی درس گرما و مواد
  5. برنامه ریزی برای تدریس گرما و مواد
  6. مشخصات کلی درس گرما و مواد
  7. روش های تدریس گرما و مواد
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس گرما و مواد  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده گرما و مواد
  10. یک دوره طراحی آموزشی گرما و مواد
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس گرما و مواد
  12. اهداف کلی گرما و مواد
  13. هدف طراحی آموزشی گرما و مواد
  14. حیطه عاطفی گرما و مواد
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) گرما و مواد
  16. زمان بندي نحوه اجرا گرما و مواد
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها گرما و مواد
  18. طرح درس گرما و مواد

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس گرما و مواد به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس گرما و مواد
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس گرما و مواد
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس گرما و مواد
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس گرما و مواد
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس گرما و مواد
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس گرما و مواد
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس گرما و مواد
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس گرما و مواد

برای دانلود معماری نوین تدریس پایه سوم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.