no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع تشخیص نسبت ها


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع تشخیص نسبت ها
zip
نوامبر 7, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع تشخیص نسبت ها


معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع تشخیص نسبت ها

معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع تشخیص نسبت ها با فرمت ورد و قابل ویرایش در  50 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم  معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این  معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : تشخیص نسبت ها
  2. مقدمه درباره تشخیص نسبت ها
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع تشخیص نسبت ها
  4. زمانبندی درس تشخیص نسبت ها
  5. برنامه ریزی برای تدریس تشخیص نسبت ها
  6. مشخصات کلی درس تشخیص نسبت ها
  7. روش های تدریس تشخیص نسبت ها
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس تشخیص نسبت ها
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده تشخیص نسبت ها
  10. یک دوره طراحی آموزشی تشخیص نسبت ها
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس تشخیص نسبت ها
  12. اهداف کلی تشخیص نسبت ها
  13. هدف طراحی آموزشی تشخیص نسبت ها
  14. حیطه عاطفی تشخیص نسبت ها
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) تشخیص نسبت ها
  16. زمان بندي نحوه اجرا تشخیص نسبت ها
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها تشخیص نسبت ها
  18. طرح درس تشخیص نسبت ها

مهمترین فایده این  معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی  بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس تشخیص نسبت ها

برای دانلود  معماری نوین تدریس کلاس ششم بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید