no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پر شمار مقاله کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه سفارش تدوین طرح توجیهی

ادامه مطلب

نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پر شمار
zip
دسامبر 28, 2018
۱۲,۰۰۰ تومان
۱۲,۰۰۰ تومان – خرید

نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پر شمار


نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پر شمار مقاله کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه

مقاله نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پر شمار توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در یک مقاله علمی پژوهشی است. بخشی از مقاله نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پر شمار را مشاهده می کنیم .

چکیده

با در اختیار داشتن رسانه های پر شمار و نوآوری در تولید و به کار کیری آنها و همچنین دستگاههای کپی ، چاپ و افست ، استفاده از مواد کمک آموزشی به جای تکیه محض به کتاب های درسی ، بسیار مرسوم گردیده است . توصیه های زیر به شما کمک می کند تا مواد آموزشی مؤثری را برای دانش آموزان فراهم کنید تا آنها به جای جمع آوری صرف یادداشت هایشان ، بتواند به طور فعال از این مواد استفاده کنند . در ضمن در مکان هایی که از نظر مواد کمک آموزشی در مضیقه هستند ، می توانید با گردآوری مواد کمک آموزشی به صورت مکرر از آنها استفاده کنید . برای جذاب نمودن مواد کمک آموزشی به منظور استفاده بیشتر دانش آموزان از آنها بهتر است که آنها را مزین به عکس و تصویر نمائید . استفاده از یک شکل یا حتی حاشیه دار کردن یک ورق می تواند در فرآیند یادگیری تأثیر بسزایی برجای گذارد.عناوین را چنان روشن انتخاب نمایید که دانش آموزان بتوانند به سرعت موضوع مواد کمک آموزشی را شناسایی کنند . به عبارت دیگر ، این مسأله بسیار ارزشمند است که یک مجموعه شماره گذاری شده از مواد و یک فهرست مجزا داشته باشید . به نحوی که دانش آموزان بتوانند هنگامی که مجموعه پیچیده است ، آنها را در جای صحیح خود قرار دهند .در آغاز استفاده از تولید و به کار گیری رسانه های پر شمار باید مشخص نمایید که دانش آموزان بعد از کار با آنها قادر به انجام چه کاری خواهند بود و بدین صورت بیان کنید که هدف از تهیه آن مواد چه بوده است ، زیرا چنین بیاناتی می تواند اهداف مورد نظر مواد کمک آموزشی را مشخص کند .با استفاده از تولید و به کار گیری رسانه های پر شمار و مواد کمک آموزشی تکالیف و فعالیت های برای دانش آموزان تهیه نمایید که انجام دهند و البته این می تواند شامل کارهایی شود که می تواند آنها را در کلاس درس انجام داد . علاوه بر این می توان تکالیف خانه را نیز در ارتباط با این مواد کمک آموزشی طراحی نمود . در مقاله حاضر به بررسی نوآوری در تولید و بکار گیری رسانه های پر شمار پرداخته و چالش ها و فرایند های مربوط به این مسئله را مورد کنکاش قرار می دهیم.

کلیدواژه : تولید ، به کار گیری ،رسانه های پر شمار، تدریس

فهرست مطالب

چکیده 7

مقدمه. 8

بیان مسئله. 9

اجزاء بسته های یادگیری.. 10

استفاده از ویدئو و تلویزیون در کلاس درس.. 10

ویدئو به عنوان یک مزیت.. 11

چگونگی دستیابی به نکات مهم آموزشی. 11

استخراج نکات مهم در یک برنامه ویدئویی. 12

تکالیف و تمرین های سودمندی برای دانش آموزان. 13

سازماندهی منابع. 14

چاره اندیشی در مورد منابع محدود. 16

مبدل نمودن کلاس به یک محیط یادگیری جذاب.. 18

تدارک نمایش (تصاویر) در کلاس درس.. 20

به گردش بردن دانش آموزان. 23

بازدید از موزه ها و نمایشگاهها 25

نتیجه گیری.. 27

منابع و ماخذ. 28

برای دانلود مقاله نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه های پر شمار از این قسمت اقدام کنید.



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3435 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید