no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی ترس از مدرسه و اضطراب جدایی دانش آموز کلاس اولی - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی ترس از مدرسه و اضطراب جدایی دانش آموز کلاس اولی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فوریه 29, 2024
۲۵,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی ترس از مدرسه و اضطراب جدایی دانش آموز کلاس اولی


اقدام پژوهی ترس از مدرسه کلاس اول

اقدام پژوهی ترس از مدرسه کلاس اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم ترس واضطراب  را در نو آموزان پایه اول ابتدایی  به علت ورود به محیط جدید یعنی آموزشگاه از بین ببرم واز شدت وابستگی آنها به خانواده بکاهم

نمونه اقدام پژوهی ترس از مدرسه کلاس اول ابتدایی تدوین شده سالتحصیلی 1403-1402 و منطبق با آخرین شیوه نامه بصورت فایل word .

خرید و دانلود اقدام پژوهی ترس از مدرسه  دانش آموز کلاس اولی

دانلود اقدام پژوهی ترس از مدرسه و اضطراب جدایی دانش آموز کلاس اولی

سفارش تدوین نسخه اختصاصی

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند .

اطلاعات کلی این فایل دانلودی

این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم اول ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

بخش هایی از مقدمه اقدام پژوهی ترس از مدرسه

مقدمه اقدام پژوهی ترس از مدرسه

هراس از مدرسه يكي از نشانه ها و زيرمجموعه هاي اضطراب جدايي است . هراس از مدرسه به بي ميلي شديد به رفتن به مدرسه گفته مي شود. اضطراب شديد و عوارض جسمي مانند : سرگيجه، درد معده و تهوع و … كودك را در منزل نگه مي دارد . والدين كه نگران سلامتي كودك هستند، غالبا رغبتي ندارند كه براي رفتن كودك به مدرسه از زور استفاده كنند.تنها 50 درصد هراس از مدرسه ، ترس به عملكرد تحصيلي يا برخي جنبه هاي محيط مدرسه مربوط مي شود و در موارد مربوط به بي ميلي كودك به جدا شدن از مادر و خانه است. تصور اصلي بر اين است كه مادر و كودك به گونه اي شديد به هم وابسته اند. وابستگي شديد كودك برايش اين ترس را به وجود مي آورد كه امكان دارد براي خود يا مادرش اتفاق روي دهد.«نگرانی» در فرهنگ لغت به معنای دلواپسی، دل شوره داشتن و پریشانی خاطر است. اما در اصلاح و در حوزه روان شناسی، نگرانی، حالتی است که فرد در قبال آینده غیر قابل پیش بینی دچار آن می شود به طوری که کارکرد او را عملاً تحت الشعاع قرار می دهد و فرد نمی تواند از موقعیت کنونی خود لذت ببرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی ترس از مدرسه کلاس اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ترس از مدرسه نوآموزان  

پیشگفتار در رابطه با  ترس از مدرسه نوآموزان   

مقدمه  موضوع در رابطه با ترس از مدرسه نوآموزان   

شناسایی مسئله در رابطه با  ترس از مدرسه نوآموزان   

توصیف وضع موجود

اینجانب ……….. مدت ………… سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون ……….. آموزشگاه ابتدایی ………… هستم. در کلاسم  با ………… نفر دانش آموز سر و کار دارم پس از گذشت چند روز از سال تحصیلی متوجه شدم که بعضی از دانش آموزان  دچار اضطراب و ترس زیادی هستند و از ماندن در کلاس سرباز میزنند و دچار وابستگی زیادی به والدین هستند بنا بر این تصمیم گرفتم اقدام پژوهی خود را روی این موضوع متمرکز کنم: چگونه توانستم ترس واضطراب  را در نو آموزان پایه اول ابتدایی  به علت ورود به محیط جدید یعنی اموزشگاه از بین ببرم واز شدت وابستگی آنها به خانواده بکاهم؟

از آنجا که موضوع حضور به موقع دانش آموزان در کلاس درس و مدرسه اهمیت زیادی دارد بنده تصمیم گرفتم از طریق راهکار های مختلف جذاب سازی محیط کلاس از غیبت کردن  و کلاس گریزی این دانش آموزان جلوگیری نمایم. بنا بر این در پی این بر آمدم که چگونه می توانم محیط کلاس را بانشاط سازم که از بی میلی و کلاس گریزی این دانش آموزان کاسته شود

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نوآموزان   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نوآموزان   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نوآموزان   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نوآموزان   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نوآموزان   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نوآموزان   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نوآموزان   

نتیجه گیری در رابطه با نوآموزان  

پیشنهادات در رابطه با نوآموزان

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نوآموزان   

برای دانلود اقدام پژوهی ترس از مدرسه کلاس اول ابتدایی  روی دکمه خرید کلیک کنید . یا برای دیدن نمونه های بیشتر و مرتبط با این فایل روی لینک روبرو کلیک کنید. :    اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید