no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی اختلالات رفتاری مقطع متوسطه دقیق و کامل در قالب ورد و قابل یرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی اختلالات رفتاری مقطع متوسطه با موضوع چگونه توانستم مشکلات اخلاقی رفتاری نرگس دانش آموز را بر طرف کنم
zip
اکتبر 28, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی اختلالات رفتاری مقطع متوسطه با موضوع چگونه توانستم مشکلات اخلاقی رفتاری نرگس دانش آموز را بر طرف کنم


اقدام پژوهی اختلالات رفتاری مقطع متوسطه با موضوع چگونه توانستم مشکلات اخلاقی رفتاری نرگس دانش آموز را بر طرف کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی اختلالات رفتاری مقطع متوسطه با موضوع چگونه توانستم مشکلات اخلاقی رفتاری نرگس دانش آموز را بر طرف کنم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم راهنمایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

جامعه ی ما در حال گذار از دوره ی سنت به عصر مدرینه است. این دوره ی گذار ، خاص جامعه ی ما نیست و اکثر کشورها ی جهان سوم ،از این مشکل بزرگ در رنج اند .مردم در جوامع سنتی متناسب با هنجارهای بسیار قدرتمند، رفتار می کنند و در جوامع مدرن، رفتار انسان ها تابع قانون، عقل و هنجارهای جدید است. اما ستیز میان هنجارهای جدید و سنتی، فرصت هایی را برای افراد جامعه فراهم می آورد تا به گونه ای عمل کنند که با هیچ گونه معیاری توجيه پذیر نباشد. اخلاق در چنین جامعه ای دستخوش تغییر و تحولات عمیق می شود و نابسامانی های فراوانی در امر تربیت روی خواهد داد. تحرک جغرافیایی و گسترش شهرنشینی، افزایش باسوادی،آموزش و پرورش فراگیر، صنعتی شدن و توسعه ی وسایل ارتباط جمعی، حرکت جامعه را از سنتی بودن به مدرنیته تسریع می کند. دگرگونی های اجتماعی، اقتصادی و آموزشی، خواه و ناخواه، رشته ی پیوندهای سنتی را سست و وفاداری به منابع اقتدار سنتی را تضعیف می کند. در نتیجه اخلاقیات جامعه به شدت متزلزل و لرزان می شود. از طرف دیگر، از آنجا که هنوز مردم با فرهنگ مدرن و گرایش به قانون و اخلاق جمعی آشنایی کامل پیدا نکرده اند و هنجارهای یک جامعه ی پیشرفته و مدرن نیز هنوز پا نگرفته است،افراد جامعه به ویژه جوانان، در یک خلاء اخلاقی و احساس نداشتن هویت فردی و اجتماعی، تاریخی گرفتار می شود. نداشتن هویت یا داشتن هویت های دوگانه و ناقص، مربوط به دو دوره سنت و مدرنیه، جوانان و دانش آموزان را در فضای سردرگمی و نابسامانی اخلاقی متزلزل و ناپایدار نگه میدارد..

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اختلالات رفتاری مقطع متوسطه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلال رفتاری

پیشگفتار در رابطه با  اختلال رفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلال رفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلال رفتاری 

توصیف وضع موجود

اینجانب… هستم و هم اکنون مدت  .. سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. در این . اولیا ازلحاظ سطح سوادمتوسط می باشندوازنظراقتصادی نیز درحدمتوسط هستند ویکی ازعوامل مخل درامرتدریس ویادگیری سایرفراگیران درکلاس درس ومحیط مدرسه درکلاس…دختری به نام ( نرگس  ) می باشد که دچارمشکل رفتاری وبرقراری ارتباط با همکلاسیها ودبیران است واز سال های  تحصیلی  گذشته همکاران دیگربا آگاهی از مشکل دانش آموز درجهت رفع وبرطرف کردن عوامل ایجادوبروز مشکل راه حل هایی راارائه نموده اندکه متاسفانه  به دلیل ناکافی بودن اقدامات هیچگونه تغییری ایجادنگردیده است امسال من ازشروع سال تحصیلی این رفتاررامورد مطالعه قراردادم وبه نتایج مثبتی نیز تاکنون رسیده ام .

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلال رفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلال رفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلال رفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلال رفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلال رفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلال رفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلال رفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلال رفتاری

پیشنهادات در رابطه با اختلال رفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلال رفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی اختلالات رفتاری مقطع متوسطه و دریافت اقدام پژوهی معلم متوسطه از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید