no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی اضطراب با موضوع چگونه توانستم اضطراب شدید دانش آموزم مبینا رابرطرف کنم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی اضطراب با موضوع چگونه توانستم اضطراب شدید دانش آموزم مبینا رابرطرف کنم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد
zip
نوامبر 5, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی اضطراب با موضوع چگونه توانستم اضطراب شدید دانش آموزم مبینا رابرطرف کنم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد


اقدام پژوهی اضطراب با موضوع چگونه توانستم اضطراب شدید دانش آموزم مبینا رابرطرف کنم  نمونه کامل و دقیق در قالب ورد و قابل ویرایش برای معلم ابتدایی

اقدام پژوهی اضطراب با موضوع چگونه توانستم اضطراب شدید دانش آموزم مبینا رابرطرف کنم  نمونه کامل و دقیق در قالب ورد

 همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی آموزگار دبستان   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تاریخچه اقدام پژوهی

در حوزه ی آموزش و پرورش در سال 1940 در ایالات متحده آمریکا اقدام پژوهی آغاز شد . کورت لوین در سال 1994 واژه ی « تحقیق عمل » را وضع کرد و آن را به عنوان روشی برای حل مشکلات ناشی از جنگ جهانی دوم که برای افراد انسانی به وجود آمده بود به کار گرفت .

در سال 1960 اقدام پژوهی به اوج خود رسید و بیشتر در مرود مسائل نظامی ایالات متحده در سطح گسترده ای به کار گرفته شد و سپس در وزارت آموزش و پرورش آن کشور اشاعه یافت . در سال های 1967 تا 1972 پژوهش معلمان به یک جنبش تبدیل شد . گروههای پژوهش معلم در انگلستان ، استرالیا ، امریکا ، کانادا ، اسکاندیناوی ، فرانسه ، شیلی و برخی از کشورهای دیگر تشکیل شد . « پروژه تدریس فورد » بین سال های 1973 الی 1976 تحت سرپرستی جان الیوت در انگلستان نقطه عطف دیگری در روش تحقیق عمل آموزش به حساب آمد . در کشور ما پژوهشکده تعلیم و تربیت ، آموزش های پژوهش به معلمان را کانون توجه قرار داده است .

از سال 1375 برنامه معلم پژوهنده توسط پژوهشکده تعلیم و  تربیت طراحی و اجرا گردیده است . معلمان با ثبت و گزارش اقدام پژوهی خویش در قالب یک اثر پژوهی ، در برنامه معلم پژوهنده مشارکت می کنند و تجارب خود را با سایر معلمان به اشتراک می گذارند .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اضطراب وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اضطراب

پیشگفتار در رابطه با  اضطراب 

مقدمه  موضوع در رابطه با اضطراب 

شناسایی مسئله در رابطه با  اضطراب 

توصیف وضع موجود

اینجانب  …………آموزگار پایه …… شهرستان …….. هستم. و مدت ……. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. بنده در این آموزشگاه در پایه دوم تدریس می کنم.  در کلاس من دانش آموزانی در حال درس خواندن هستند که از وضعیت درسی خوبی برخوردارند. در میان این دانش آموزان کودکی به نام مبینا …….. وجود دارد که در اوایل سال تحصیلی دچار اضطراب و اضطراب شدیدی بود به طوری که مرا واقعا به فکر وا می داشت و موجب اضطراب من و هم کلاسی هایش شده بود. او همواره رنگ و رویش سفید بود. در پرسش های کلاسی دستپاچه می شد و دست و پایش را گم می کرد.سر کلاس آرام و قرار نداشت و همیشه به دستشویی و آبخوری می رفت بر اثر اضطراب و اضطراب گاهی حالت تهوع داشت و واقعا باعث اضطراب من شده بود . تا جایی که تصمیم گرفتم به او کمک نمایم و اقدام پژوهی خود را پیرامون کمک به مشکلات وی به مرحله اجرا در بیاورم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اضطراب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اضطراب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اضطراب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اضطراب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اضطراب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اضطراب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اضطراب 

نتیجه گیری در رابطه با اضطراب

پیشنهادات در رابطه با اضطراب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اضطراب 

برای دانلود اقدام پژوهی اضطراب و دریافت دانلود اقدام  پژوهی معلم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.