no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی برای دبیر ادبیات دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی برای دبیر ادبیات با موضوع چگونه توانستم تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان دبیرستان .. .
zip
دسامبر 18, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی برای دبیر ادبیات با موضوع چگونه توانستم تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان دبیرستان .. .


اقدام پژوهی برای دبیر ادبیات با موضوع چگونه توانستم تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان دبیرستان .. . در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی برای دبیر ادبیات با موضوع چگونه توانستم تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان دبیرستان .. .

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی دبیر ادبیات   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در نظام آموزش و پرورش هر هدف تربيتي و آموزش در نهايت به وسيله دبير تحقق مي يابد . روشهاي آموزش ، محتواي دروس موضوعهاي علمي ، الگوهاي تربيتي و رفتارها همه و همه به وسيله دبير به دانش آموز منتقل مي شود . و از اين رو در هر تحول آموزشي دبير از جايگاه و نقش كليدي بــرخــوردار است . بنـابراين مي توان گفت كه آموزش و پرورش پويا در جهان متحول و مملو از دگرگونيهاي سريع ، نيازمند وجود دبيراني است كه مسائل و مشكلات را ببينند و درك كنند و به جستجوي علل آن پرداخته و راهكار ارائه نمايند و به تحقيق و تغيير و نوآوري رغبت و تمايل داشته و قالبهاي كهنه ي آموزشي را رها كنند و در يك كلام مي توان گفت :

دبيران ، معماران اصلي بناي آموزش و پرورش هستند و مصالح اصلي آن نيز كنجكاو ي ، تفكر ، پژوهش و نوآوري و ابداع در روشها و آموزشهاست . دبير پژوهشگر دبيري است كه مشكلات كلاس خود را مشاهده كرده و پژوهش خود را با وجود مشكل آغاز كند و علت يابي آن مشكلات موجبات پويايي نظام آموزشي را فراهم نمايد . بنده نيز با مشاهده ي وجود مشكل در كلاس درسي خودم [دینی  ] در پي حل آن برآمدم

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای دبیر ادبیات وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  همیار معلم

پیشگفتار در رابطه با  همیار معلم 

مقدمه  موضوع در رابطه با همیار معلم 

شناسایی مسئله در رابطه با  همیار معلم 

توصیف وضع موجود

اينجانب … دبیر  ادبیات آموزشگاه … هستم و هم اکنون … سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم. با اينكه دانش آموزان خوب و منظمي دارم و آنها هنگام تدريس اينجانب سكوت را رعايت مي كردند ، عده اي از آنها به دليل زمينه ي ذهني كه داشتند ؛ اعم از مهم نبودن درس  دینی و شب امتحانی بودن و … تأثير زيادي در ذهن دانش آموزان ديگر هم ايجاد مي كردند و با يك حالت تلقيني همه ي كلاس اعتراف به بی انگیزگی درس داشتند و نمرات آزمون آنها بسيار پائين تر از حد انتظار من بود . و دانش آموزان به مدير دبيرستان مراجعه كردند و گفتند : انگیزه ای برای خواندن دروس حفظی نداریم و بسیار اظهار بی علاقگی و کم توجهی می نمودند. همچنين خانواده هاي آنها نيز اظهار مي كردند كه ؛ چرا پسر من از مسائل   درس  دینی زیاد سر در نماورد و بیشتر به خواندن آن در شب امتحان بسنده می کند ؟.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  همیار معلم 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با همیار معلم 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  همیار معلم 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با همیار معلم 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  همیار معلم 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با همیار معلم 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با همیار معلم 

نتیجه گیری در رابطه با همیار معلم

پیشنهادات در رابطه با همیار معلم

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با همیار معلم 

برای دانلود اقدام پژوهی برای دبیر ادبیات و دریافت اقدام پژوهی معلم ادبیات از لینک خرید استفاده نمایید.

 



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید