اقدام پژوهی ریاضی کلاس ششم با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه ششم را به درس ریاضی علاقه مند کنم
اقدام پژوهی ریاضی کلاس ششم با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه ششم را به درس ریاضی علاقه مند کنم در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی ریاضی کلاس ششم با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه ششم را به درس ریاضی علاقه مند کنم
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم ششم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
در تحقیق حاضر که عنوان آن، راهکارهای افزایش علاقهمندی دانشآموزان به درس ریاضی و از بین بردن اضطراب ، بوده است، بیش تر دانشآموزان، علاوه بر علاقهمندی به یادگیری مفاهیم ریاضی و انجام تکالیف بدون کمک اولیا، به انجام فعالیتهای عملکردی نیز، علاقهی زیادی از خودشان نشان میدهند، ضمن آن که در انجام فعالیتها، از دقت خوبی برخوردار شده و از قدرت خلاقیت و نوآوری خود نیز تا حدودی زیادی استفاده میکنند. همچنین مشاهده می شود فراوانی دانشآموزان در مقیاس درجهبندی آزمونهای مداد ـ کاغذی: از 2 نفر (69/7 درصد) عالی در ابتدای سال تحصیلی93-92 به 7 نفر(92/26 درصد)، از3 نفر(53/11 درصد) بسیار خوب به 10 نفر(61/34 درصد)، از4 نفر(38/15 درصد) خوب به7 نفر(92/26 درصد)، از13 نفر(50 درصد) متوسط به 2 نفر (76/7 درصد) و از4 نفر(38/15 درصد) ضعیف به صفر در اواخر سال تحصیلی یاد شده رسیدهاند. نتایج به دست آمده از آزمون های مداد- کاغذی، نظرات همکاران و اولیای دانشآموزان، بازدید همکاران از نمایشگاه فعالیت ها و وسایل دست ساز فراگیران و بررسی پوشهی کار ریاضی آنان، توسط مدیر محترمه آموزشگاه گواه مطلوبیت این طرح در رسیدن به هدف مورد نظر می باشد.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی ریاضی کلاس ششم وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با روش صحیح مطالعه
پیشگفتار در رابطه با روش صحیح مطالعه
مقدمه موضوع در رابطه با روش صحیح مطالعه
شناسایی مسئله در رابطه با روش صحیح مطالعه
توصیف وضع موجود
اينجانب………. است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون آموزگار پایه ششم آموزشگاه ………. هستم. آنچه ذهن مرا را به خود مشغول کرده بود ، به شرح زیر است: در اوایل سال تحصیلی یاد شده، همواره رفتار دانشآموزان در زنگ ریاضی، توجه مرا به خود جلب میکرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهرههای درهم رفته و بی حوصلهی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت میکردند، برخی از آن ها بی مورد اجازهی بیرون رفتن از کلاس را میگرفتند، چند تا از دانشآموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. گاهی اوقات کتاب ریاضیشان را نمیآوردند و هنگام انجام تمرینها، دائم در کلاس راه میرفتند. در واقع آن چه بیش از هر چیز مرا متعجّب میکرد، کمتحرکی و بیتوجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود، زیرا آنها در زنگهای دیگر فعال و پرتحرّک بودند و برای انجام دادن فعالیّتهای مربوط به درسهای دیگر میل و رغبت زیادی از خود نشان داده و فعالیتهای مورد نظر را به خوبی، کامل و تمیز انجام میدادند، اما درکلاس ریاضی علاوه بر این که غیرفعال بودند، تکالیف و فعالیتهای مربوطه را نیز کامل و مرتب انجام نمی دادند!
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با روش صحیح مطالعه
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با روش صحیح مطالعه
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با روش صحیح مطالعه
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با روش صحیح مطالعه
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با روش صحیح مطالعه
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با روش صحیح مطالعه
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با روش صحیح مطالعه
نتیجه گیری در رابطه با روش صحیح مطالعه
پیشنهادات در رابطه با روش صحیح مطالعه
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با روش صحیح مطالعه
برای دانلود اقدام پژوهی ریاضی کلاس ششم و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.
دیدگاه ها