no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی سرپرست کارگاه دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی سرپرست کارگاه با موضوع چگونه توانستم مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال… را در هنر جویان نهادینه سازم
zip
دسامبر 27, 2022
۱۵,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی سرپرست کارگاه با موضوع چگونه توانستم مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال… را در هنر جویان نهادینه سازم


اقدام پژوهی سرپرست کارگاه با موضوع چگونه توانستم مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال… را در هنر جویان نهادینه سازم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی سرپرست کارگاه با موضوع چگونه توانستم مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال… را در هنر جویان نهادینه سازم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی سرپرست کارگاه   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

توسعه کمی هنرستان‌ها یکی از رویکردهای دولت دهم است، افزایش ورودی هنرستان‌ها به‌شدت دنبال شد بدون اینکه به امکانات و تجهیزات مورد نیاز هنرجویان توجه شود.

اکنون که کمبود امکانات و تجهیزات در هنرستان‌ها حاد شده، دست‌اندرکاران در آخرین روزهای مسئولیت‌شان ابراز نگرانی می‌کنند. به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش حدود 50درصد دانش‌آموزان وارد هنرستان‌ها شده‌اند ولی هنرستان‌ها قابلیت پرورش آنها را ندارند و هنرجویان با کمبودهایی دست به گریبان هستند که موجب اخلال در امر آموزش، ‌به‌ویژه در رشته‌هایی است که نیاز به کارگاه و امکانات و تجهیزاتی دارد که بدون توجه به آنها هنرستان‌ها پذیرش شده‌اند.

اولویت مجموعه آموزش و پرورش در توسعه هنرستان‌ها مانند آموزش عالی، توسعه کمی است و کیفیت موضوعی است که در اولویت بعدی قرار می‌گیرد. همانطور که اولویت اول در حوزه آموزش عالی افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها بدون توجه به کیفیت است. درطول 32سال گذشته تلاش آموزش و پرورش توسعه هنرستان‌ها بوده است و در 3سال گذشته توسعه هنرستان‌ها به 45درصد رسید.

سیاستگذاری این است که درآینده توسعه هنرستان‌ها به 70درصد برسد. تاکنون تمام تلاش مسئولان این بود که به هرترتیبی که شده آمار هنرجویان هنرستان‌ها را افزایش بدهند، به همین دلیل توسعه رشته‌های هنرستانی و کاردانش در دستور کار قرار گرفت و رشته‌های جدید وارد هنرستان‌ها شدند، درحالی‌که امکانات و تجهیزات هنرستان‌ها در مقایسه با تعداد ورودی‌ها بسیار ناچیز است و فقط افزایش آمار هنرستانی‌ها هدف بود. در واقع استانداردها در توسعه هنرستان‌ها جایگاهی ندارد.

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی سرپرست کارگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  انضباط

پیشگفتار در رابطه با  انضباط 

مقدمه  موضوع در رابطه با انضباط 

شناسایی مسئله در رابطه با  انضباط 

توصیف وضع موجود

اینجانب … مدت .سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که توجه مرا به خود جلب نمود بی انضباطی تعدادی از هنر جویان در کارگاه بود که وسایل کارگاه و سایت کامپیوتر را  به نحوه درستی نگهداری نمی کردند و نظم و انضباط کارگاه و سایت کامپیوتر را به هم زده بودند وبا توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی هنر جویان  به قرار زیر بود:

1- در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی بی انضباطی و بی انگیزگی هایی از جانب تعداد کثیری از هنر جویان شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از این هنر جویان به من القا کرد. اما بعد از دو سه روز از سال تحصيلي متوجه شدم که هنر جویان کمی آرامتر و متمایل تر به آموزشگاه شده اند و کمی جو آموزشگاه رو به دوستی پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد 2- طی چند ماه متوجه شدم که از طرف هنر آموزان ، همکاران و عوامل اجرایی و دفتر هنرستان هم به شدت از این هنر جویان انتقاد می شود و کارهایی را که هنر جویان انجام می دهند خلاف مقررات آموزشگاه است مثل  . و همه همکاران یکصدا می گفتند فلان و . . . ولی هیچ کس در صدد اصلاح وضعیت نابهنجار بر نمی آمد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  انضباط 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با انضباط 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  انضباط 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با انضباط 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  انضباط 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با انضباط 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با انضباط 

نتیجه گیری در رابطه با انضباط

پیشنهادات در رابطه با انضباط

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با انضباط 

برای دانلود اقدام پژوهی سرپرست کارگاه و دریافت اقدام پژوهی سرپرست کارگاه از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید