no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی مربی بهداشت آموزشگاه دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی مربی بهداشت آموزشگاه با موضوع چگونه مي توانم عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن را در دانش آموزانم تقويت كنم
zip
فوریه 2, 2022
۱۵,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی مربی بهداشت آموزشگاه با موضوع چگونه مي توانم عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن را در دانش آموزانم تقويت كنم


اقدام پژوهی مربی بهداشت آموزشگاه چگونه مي توانم عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن را در دانش آموزانم تقويت كنم در قابل ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی مربی بهداشت آموزشگاه با موضوع چگونه مي توانم عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن را در دانش آموزانم تقويت كنم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی مربی بهداشت   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

مسواک زدن را شاید به‌توان یکی از تثبیت‌شده ترین عادات بهداشتی دانست. اما منظم مسواک زدن به معنای آن نیست که آن را درست انجام می‌دهید.

مسواک زدن ناکافی پلاک‌های مملو از میکروب – ماده سفیدی که میان دندان‌ها و نزدیک لبه لثه‌ها جمع می‌شود – را به جای می‌گذارد که باعث پوسیدگی دندان و بیماری لثه می‌شوند.

مسواک زدن خیلی محکم هم مشکل‌‌‌ آفرین است، زیرا دندان را خراش می‌دهد و به بافت لثه آسیب می‌رساند، به طوری که اتصال محکم و درست لثه با دندان از دست می‌رود و راه برای عفونت و آسیب جدی‌تر لثه باز می‌‌شود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مربی بهداشت آموزشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  مسواک زدن

پیشگفتار در رابطه با  مسواک زدن 

مقدمه  موضوع در رابطه با مسواک زدن 

شناسایی مسئله در رابطه با  مسواک زدن 

توصیف وضع موجود

در طول سالهای تدریس در  واحد بهداشت کلاس دوم وبحث مربوط به عادت های صحیح بهداشتی وقتی از دانش آموزان می پرسیدم چه تعداد از آنها بطور مرتب و حداقل یک بار در هفته مسواک می زنند متوجه می شدم اغلب آنها یا اصلا مسواک نمی زنند یا به ندرت  مسواک میزنند . سعی می کردم با بیان دلایل علمی واحادیث همچنین هزینه های هنگفت دندانپزشکی اهمیت موضوع را برای آنها روشن کنم . مثلاپیامبر اکرم فرمود: جبرئیل همواره مرا به مسواک سفارش می‏کرد تا جایی که گمان کردم آن را واجب خواهد ساخت.

همه دوست دارنــد كه دنـــدان هاي سـالم و دهان خوشبو داشته باشند. بوي بد دهان، علاوه براينكه موجب دوري اطرافيان مي شود، براي خود ما نيز آزار دهنده است. هر چند بسياري از بيماري ها، مثل گلودرد، سينوزيت و بيماري هاي داخلي مي توانند موجب بوي بد دهان شوند، اما يكي از دلايل بوي بد دهان، باقي ماندن ذرات غذا در بين دندان ها و رشد ميكروب ها روي آن است. اولين اقدام براي برطرف كردن بوي بدن دهان، پيشگيري از خرابي دندان ها و عفونت هاي لثه است .

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مسواک زدن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مسواک زدن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مسواک زدن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مسواک زدن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مسواک زدن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مسواک زدن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مسواک زدن 

نتیجه گیری در رابطه با مسواک زدن

پیشنهادات در رابطه با مسواک زدن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مسواک زدن 

برای دانلود اقدام پژوهی مربی بهداشت آموزشگاه و دریافت اقدام پژوهی مربی بهداشت از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید