no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی با موضوع کاهش افت تحصیلی دانش آموز متوسطه دوم : مقطع راهنمایی - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی با موضوع کاهش افت تحصیلی دانش آموز متوسطه دوم : مقطع راهنمایی
zip
ژانویه 1, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی با موضوع کاهش افت تحصیلی دانش آموز متوسطه دوم : مقطع راهنمایی


اقدام پژوهی با موضوع افت تحصیلی

اقدام پژوهی با موضوع افت تحصیلی : توجه : این نمونه بصورت پیشفرض از زبان معاون آموزشی دوره متوسطه با موضوع چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم تدوین شده ولی براحتی قابل تغییر برای پست های سازمانی دیگر میباشد

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معاون آموزشی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

بسیاری از افراد افت تحصیلی را به معنای ناتوانی دانش آموز در یادگیری مواد درسی می دانند . بدون شک این تصوری نادرست است ناتوانی کودک در فراگیری دروس ممکن است از تواناییهای ذهنی محدود و ضعیف ناشی شود در حالی که افت تحصیلی به معنای نزول از یک سطح بالاتر به سطحی پایین تر در تحصیل و آموزش است .

به منظور تمایز این قبیل ناتوانی ها و افت تحصیلی، ارائه تعریفی از افت تحصیلی لازم وضروری است افت تحصیلی به “کاهش عملکرد تحصیلی دانش آموز از سطحی رضایت بخش به سطحی نامطلوب گفته می شود” . توجه به تعریف فوق نشان می دهد که مقایسه وسنجش سطح عملکرد تحصیلی قبلی وفعلی دانش آموز  بهترین شاخص از افت  افت تحصیلی است فرض کنید که دانش آموزی در مدرسه دروس خود را به خوبی فرا میگیرد و حتی در بعضی درسها بسیار موفق و ممتاز است اما پس از مدتی سطح نمرات او نزول می کند در اینجا برای معلم و اولیا این سوال پیش می آید که علت این افت تحصیلی چیست و چه علت یا عللی موجب شده تا عملکرد تحصیلی دانش آموز تنزل یابد؟

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون آموزشی دوره متوسطه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  افت تحصیلی

پیشگفتار در رابطه با  افت تحصیلی 

مقدمه  موضوع در رابطه با افت تحصیلی 

شناسایی مسئله در رابطه با  افت تحصیلی 

توصیف وضع موجود

اینجانب        ، دارای مدرک تحصیلی            از دانشگاه        ، مدت        است که در خدمت آموزش و پرورش هستم . در سال تحصیلی 92-91 نیز بعنوان معاون آموزشی مدرسه      مشغول به خدمت می باشم.

موضوع بحث من در مورد یکی از دانش اموزانم به نام مسلم است که اکنون در کلاس دوم راهنمایی است. مسلم در کلاس اول راهنمایی ،دانش آموز درس خوان و کوشا ،با نمرات بسیار خوب مودب و صبور و… کلاس بود که معلمان از او بسیار راضی بودند اما امسال نسبت به سال قبل ،از نظر درسی و رفتاری تغییر کرده است.

من معاون مدرسه او هستم در ابتدای سال تحصیلی در امتحان تشخیصی که تکرار قواعد درسهای سال گذشته بود او نمره 17 گرفت بعد در پرسش امتحانات دیگر به وضوح کاهش نمره را در درسهای او مشاهده در انجام تکالیف و حل تمرینات تنبلی میکرد و تمرینات را بی دقت یا حل نکرده در دفترش وی نوشت از نظر رفتاری هم پر حرف و پرخاشگر شده و در برخورد با معلم و دوستان همکلاسی اش هم رفتار مناسبی نداشت.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  افت تحصیلی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با افت تحصیلی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  افت تحصیلی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با افت تحصیلی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  افت تحصیلی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با افت تحصیلی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با افت تحصیلی 

نتیجه گیری در رابطه با افت تحصیلی

پیشنهادات در رابطه با افت تحصیلی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با افت تحصیلی 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دوره متوسطه و دریافت اقدام پژوهی معاون آموزشی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید