no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی در مورد دزدی و کج دستی دانش آموز ابتدایی - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی در مورد دزدی و کج دستی دانش آموز ابتدایی
امتیاز 3.33 ( 3 رای )
zip
مارس 21, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی در مورد دزدی و کج دستی دانش آموز ابتدایی


اقدام پژوهی با موضوع دزدی دانش آموز

جدیدترین نمونه دانلودی اقدام پژوهی با موضوع دزدی دانش آموز / اقدام پژوهی در مورد دزدی دانش آموزان تدوین شده برای سالتحصیلی 1402-1401 و با قابلیت ویرایش ودر فرمت word با موضوع چگونه توانستم مشکل دزدی دانش آموزم را از وسایل همکلاسی هایش برطرف نمایم را همینک میتوانید از پژوهش سرای فرهنگیان  دانلود کنید.

موضوعی که برای این نمونه دانلودی اقدام پژوهی انتخاب شده یکی از مشکلات و اختلالات نسبتا رایج در مدارس میباشد . و براحتی با اعمال تغییراتی ساده قابلیت ارائه دارد . در این نمونه اقدام پژوهی در مورد دزدی دانش آموزان سعی کرده ایم از محتوای متنی داخل فایل برای معرفی محصول استفاده نکنیم تا قابلیت رهگیری کپی بودن آن از طریق گوگل از بین برود . همینک میتوانید اقدام پژوهی با موضوع دزدی دانش آموز تدوین شده در سال 1401 را با کلیک روی دکمه خرید و طی کردن پروسه پرداخت دانلود و استفاده نمایید.

عوامل دخیل در اختلال دزدی و کج دستی دانش آموزان

سرقت جلوه ی ناسازگاری و از انواع کج رفتاریهای دانش آموزان می باشد. دزدی عملی است نادرست و در همه فرهنگ ها ، مذاهب و اخلاقیات ناپسند و مذموم شمرده می شود . در اسلام برای دزد قوانین کیفری سختی تنظیم شده است که دامنه آن دانش آموزان را نیز در بر می گیرد ، اگر دزدی در جامعه ای رواج یابد، امنیت مالی جامعه از میان خواهد رفت  و زندگی در آن جامعه دشوار خواهد شد. زیرا بخش اعظم آرامش و سکون جامعه به این دلیل است که انسانها احساس می کنند حاصل تلاش و کوششان ، متعلق به خودشان است  و چنانچه این احساس به خطر بیفتد ، مردم دست از کار و تلاش کشیده و سرگرم حفظ ماحصل تلاش خود خواهند بود. اگر دانش آموز دست به دزدی بزند و به آن عادت کند زندگی برای او نیز دشوار خواهد شد زیرا دائماً درصدد اقدام به آن امر است و رسوایی و خفت آن تدریجا از میان خواهد رفت و بعدها رسوایی آن دامنگیر والدین و مربیان خواهد شد. دزدی طفل در صورت کشف نشدن نیز زیان بار است ، زیرا خیانت در افکار و روحیه اش اثر گذاشته آن را ویران و وجدانش را ناراحت و افسرده خواهد ساخت ، خطای اخلاقی ضمن تاثیر در روحیه دانش آموزان ، احساس شرمندگی های اولیه او را از درون می خورد و دانش آموز افسرده خواهد شد. ( به نقل از ابراهیمی و استیری (1386).

عناوین و تیتر هایی که در این فایل استفاده شده اند:

تیترهایی که در این اقدام پژوهی با موضوع دزدی و کج دستی دانش آموز وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  دزدی

پیشگفتار در رابطه با  دزدی 

مقدمه  موضوع در رابطه با دزدی 

شناسایی مسئله در رابطه با  دزدی 

بخش هایی از اقدام پژوهی در مورد دزدی دانش آموزان

توصیف وضع موجود اقدام پژوهی در مورد دزدی دانش آموزان

اینجانب … ….. می باشم در اواخر آبان ماه سال جاری و بدنبال گلایه ها و شکایت ها پشت سرهم دانش آموزان در خصوص گم شدن پول و وسایل شخصی دانش آموزان گلاسم و مشکوک شدن آنان به یکی از دانش آموزان کلاس خودمان، بر آن شدم تا موضوع را دقیق تر بررسی نمایم با بررسی های میدانی و همچنین تحقیق و تفحص متوجه شدم که حدس و گمان دانش آموزان در خصوص دانش آموز خاطی درست بوده و دزد وسایل این دانش آموز است در نتیجه در اولین اقدام در جلسه شورای معلمان که با حضور تمامی معلمان، مدیر و معاونان برگزار شده بود موضوع را را مطرح نمودم مدیر مدرسه ضمن تقدیر و تشکر از بنده به خاطر توجه به مسئله مهمی چون دزدی در بین دانش آموزان در جهت جلوگیری وریشه کن نمودن این مشکل از من خواست تا با کمک همدیگر بتوانیم دلایل و ریشه ها این رفتار زشت توسط دانش آموز مذکور  به نام علی (اسم مستعار) را شناسایی و در جهت حل آن اقدام اساسی نماییم در نهایت نتیجه امر را در قالب یک گزارش اقدام پژوهی با عنوان « چگونه توانستم جلوی دزدی یکی از دانش اموزانم را که ناشی از اعتیاد او بود بگیرم» جهت بهره برداری همکاران در اختیار آنان قرار دهم بنده نیز با قبول این مسئولیت از همان روز فعالیت خود را در قالب آنچه که به پیوست ذکر شده است شروع نمودم و در نهایت توانستم حل نمایم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) اقدام پژوهی در مورد دزدی دانش آموزان

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده های اقدام پژوهی در مورد دزدی دانش آموزان

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  دزدی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در اقدام پژوهی در مورد دزدی دانش آموزان  

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  دزدی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با دزدی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با دزدی 

نتیجه گیری اقدام پژوهی با موضوع دزدی دانش آموز

پیشنهادات انتهای اقدام پژوهی با موضوع دزدی دانش آموز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با دزدی 

دانلود این فایل word

برای دانلود اقدام پژوهی در باره دزدی دانش آموز و دریافت آن بصورت فایل word  روی دکمه خرید زیر بزنید . همچنین میتوانید برای مشاهده نمونه های بیشتر صفحه  اقدام پژوهی معلم ابتدایی  را ببینید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید