no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه مدارس استثنایی به همراه تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر کاملترین نمونه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

برنامه سالانه مدارس استثنایی به همراه تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر کاملترین نمونه
zip
ژانویه 10, 2022
۱۵,۰۰۰ تومان

برنامه سالانه مدارس استثنایی به همراه تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر کاملترین نمونه


برنامه سالانه مدارس استثنایی به همراه تقویم اجرایی و مستندات پروژه مهر بر اساس طرح تدبیر کاملترین نمونه با فرمت ورد و قابل ویرایش تقدیم به مدیران فرهنگی مدارس استثنایی

فایل هایی که در قالب جدیدترین برنامه سالانه مدارس استثنایی دانلود خواهید کرد:

  1. برنامه سالانه مدارس استثنایی بر اساس طرح تدبیر جدیدترین نمونه

  2. تقویم اجرایی مدارس استثنایی در قالب فایل ورد و قابل ویرایش

  3. برنامه سالانه مربوط به مدارس استثنایی بر اساس فرمت معمولی
  4. مستندات پروژه مهر مربوط به مدارس استثنایی

قبل از هر چیز ی میخواهم توجه شما را به یک نکته مهم جلب نمایم.سایت بانک فایل پژوهشی معلمان از تخصصی ترین سایتهایی است که بدون کپی کردن از دیگران به نگارش و تنظیم فایل های خود می پردازد.و فایل های حاضر نیز نتیجه زحمات این گروه تخصصی می باشد.

برنامه سالانه مدارس استثنایی همانطور که می دانیم در سالهای اخیر دستخوش تغییرات متعددی شده است که ازجمله این تغییرات می توان به نوع نگارش این برنامه به صورت عادی و در حال حاضر به صورت نگارش بر اساس طرح تدبیر اشاره نمود.

بانک فایل پژوهشی معلمان با احاطه و اشاره کامل به این موضوع برنامه سالانه مدارس استثنایی را برای شما عزیزان فراهم نموده است.در این فایل برنامه سالانه علاوه بر آنچه که در طرح تدبیر مورد نیاز است مباحثی نیز هست که تنها به مدارس استثنایی ربط داشته و به حیطه مدیران استثنایی می خورد.که آنها نیز به صورت دقیق و کامل لحاظ شده است.همچنین مواردی وجود دارد که حضور دانش آموزان در آنها و انجام فعالیت برایشان الزامی نیست .مانند طرح هایی چون طرح جابربن حیان که تنها مربوط به دانش آموزان عادی است.که البته دانش آموزان استثنایی نیز از آن منع نشده اند ولی الزامی هم وجود ندارد.

در برنامه سالانه مدارس استثنایی کلیه مواردی که مورد نیاز شما عزیزان می باشد به صورت کامل و دقیق رعایت گردیده است. مانند جداول مختلف و فرم های مربوطه بر اساس آخرین تغییرات و ویرایش سال تحصیلی جدید 98-1397 که مشکل شما عزیزان را به طور کامل حل می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده در رابطه با برنامه سالانه مدارس استثنایی تقویم اجرایی کامل و دقیق مربوط به این مدارس نیز به صورت دقیق و کامل به همراه مناسبت های هجری و قمری که گاها برخی از این مناسبت ها فقط مربوط به مدارس استثنایی هستند نیز به صورت هدیه به شما عزیزان ارائه می شود. به عنوان مثال می توان به روز جهانی معلولان و روز عصای سفید و… اشاره نمود.در این تقویم اجرایی نیز کلیه مناسبات به صورت هفته به هفته در اختیار مدیران مدارس استثنایی قرار خواهد گرفت.

در رابطه با برنامه سالانه مدارس استثنایی جالب است بدانید فقط به خاطر شما عزیزان برنامه سالانه ای هم بغیر از برنامه تدبیر در اختیار شما قرار می دهیم که در آن برنامه نیز کلیه فعالیت ها و برنامه های مربوط به مدارس استثنایی ذکر گردیده است و برای شما مدیر عزیز بسیار سود مند می باشد.همچنین مستندات پروژه مهر و ابلاغیه ها و صورتجلسات پروژه مهر هم که خود باعث ایجاد دغدغه زیادی در میان مدیران مدارس است به صورت رایگان در اختیاز شما قرار می گیرد.

بانک فایل پژوهشی معلمان همه موارد فوق را تنها با مبلغ ناچیزی به شما عزیزان ارائه می دهد به امید اینکه بازهم به سایت ما مراجعه نموده و از خدمان ما بهره مند شوید .برنامه سالانه مدارس استثنایی موجود در سایت ما در واقع قوی ترین و جدیدترین برنامه سالانه ای است که می توانید در فضای مجازی از آن استفاده کنید.

یک نکته جالب درباره برنامه سالانه مدارس استثنایی اینکه برنامه ها طوری طراحی و تنظیم شده است که کلیه دانش آموزان از پس انجام دادن وظایفشان بر می آیند و در نهایت سطح علمی و تربیتی و همچنین آشنایی آنها با مناسبات اجتماعی از طریق تقویم اجرایی به شدت بالا می رود.تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان سالهاست که از نزدیک با فعالیت های مدارس استثنایی آشناست و چهره به چهره کلیه فعالیت های علمی و پژوهشی دانش آموزان و مدیران این مدارس را بررسی و تحلیل می کند.

برای دانلود برنامه سالانه مدارس استثنایی از این قسمت اقدام نمایید.

 



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید