no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجارب معلمی در مواجهه با چالش های آموزش در شبکه شاد در زمان همه گیری کرونا در 42 صفحه قابل ویرایش  - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجارب معلمی در مواجهه با چالش های آموزش در شبکه شاد در زمان همه گیری کرونا در 42 صفحه قابل ویرایش 
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آوریل 19, 2022
۲۰,۰۰۰ تومان

تجارب معلمی در مواجهه با چالش های آموزش در شبکه شاد در زمان همه گیری کرونا در 42 صفحه قابل ویرایش 


تجارب معلمی تدریس در شبکه شاد

تجارب معلمی در مواجهه با چالش های آموزش در شبکه شاد در زمان همه گیری کرونا در 42 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش 

در این پژوهش تحت عنوان تجارب معلمی تدریس در شبکه شاد قصد دارم چالش هایی که معلمان ابتدایی در نحوه تدریس و شرایط یاددهی و یادگیری در کلاس درس مجازی در دوران کرونا و در بستر شبکه آموزشی شاد با آن مواجه بودند و راهکارهایی که برای مواجهه با این چالش ها بکار گرفته شد را را را روایت کنم , بعد از همه گیری ویروس کرونا عملا سالهای تحصیلی 98-99 و 99-1400 و بخش زیادی از سال تحصیلی 1400-1402 بصورت آموزش غیر حضوری در بستر اپلیکیشن موبایلی شاد بود.

تجارب معلمی تدریس در شبکه شاد در دوران کرونا

چکیده :

دانلود فایل ورد تجارب معلمی تدریس در شبکه شاد در دوران کرونا

هدف پژوهش حاضر، واکاوی تجارب زیستۀ معلمان از نقاط قوت و ضعف شبکۀ آموزشی شاد در دوران پاندمیک کووید 19 است. روش پژوهش، آمیخته از نوع اکتشافی متوالی ناهم‌زمان (کیفی از نوع پدیدارشناسی و کمی از نوع توصیفی ـ پیمایشی) است. جامعة مدنظر در این پژوهش، تمامی معلمان ابتدایی شهرستان زاهدان به تعداد 600 نفراست. نمونة مدنظر در بخش  کیفی، 50نفر است که به صورت هدفمند متناسب با اشباع نظری و در بخش کمی نمونة مدنظر 250 نفر از معلمان با استفاده از جدول کرجسی و مورگان ـ به ـ صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. روش گردآوری  اطلاعات در بخش کیفی، مصاحبة نیمه ساختمند و در بخش کمی پرسشنامة مستخرج از مصاحبه‌ها بود. تجزیه‌و‌تحلیل مصاحبه‌ها با استفاده از روش کدگذاری هفت مرحله‌ای کلایزی و دربخش کمی با استفاده از آماره‌های توصیفی درصد و فراوانی با بهره‌گیری از نرم‌افزار spss انجام شد. یافته‌های بخش کیفی نشان‌دهندة آن بود که پنج نمونه تسهیل فرایند یادگیری، تدریس، ارزیابی، قابلیت‌های زیرساختی و فنی برنامه و توسعة حرفه‌ای معلمان برای نقاط قوت وسه نمونه محدودیت‌های ساختاری برنامه، اهمال‌کاری شغلی و تهدید برای دانش‌آموزان به‌عنوان نقاط ضعف شبکة شاد حاصل شد. یافته‌ها در بخش کمی نشان‌دهندة آن بود که درصد بالایی از مشارکت‌کنندگان در این بخش، با نظرهای مشارکت‌کنندگان بخش کیفی موافق هستند.

دانلود فایل ورد تجارب معلمی تدریس در شبکه شاد در دوران کرونا

تجارب معلمی در مواجهه با چالش های آموزش در شبکه شاد در زمان همه گیری کرونا در 42 صفحه قابل ویرایش



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.