no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم استثنایی چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم استثنایی چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من
zip
نوامبر 5, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم استثنایی چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من


تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم استثنایی چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من  برای شرکت معلم استثنایی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم استثنایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 31  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم استثنایی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم استثنایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

مقدمه کوتاه در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

تشریح مشکل در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

پیشنهادات در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

نتیجه گیری در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

راهکارها در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

منابع و ماخذ در رابطه با چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم استثنایی به آنها دست یافتیم :

کار عملي شامل به کار بردن مهارتهايي است که دانش آموز در حالت عملي ياد گرفته است . اين کار اغلب به معني استفاده از وسايل و نياز دانش آموز به حرکت در اطراف کلاس يا مدرسه است. خيلي از موقعيتها به عمل متقابل دانش آموزان با يکديگر ، يا با ديگر افرادي که با آنها در ارتباط هستند ، نياز دارد . همة اين جوانب مبارزه طلبيهايي را براي دانش اموز اوتيسمي ارائه مي دهد . بسياري از معلمان در مورد علاقه و توجه اين دانش آموزان به کاري که درگير آن هستند ، صحبتهايي مي کنند که اين وسوسه اي است براي تنظيم يک سري کارهای فردي که راحت تر و آرامتر به اتمام برسانند . به هر حال ، بخصوص براي دانش آموزان اوتيسمي ضروري است که به کار عملي مشغول شوند . اغلب اوقات همة آن مهارتهايي که نمي توانستند در ديگر شرايط ياد بگيرند ، در کار عملي ياد مي گيرند . آنها نياز به راهنمايي صبورانه و تشويق براي اجراي خوب در اين موقعيتهاي جديد و فهم رابطة مهارتهايشان دارند .

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم استثنایی از این قسمت اقدام کنید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید