no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی با موضوع شهید علی اکبر مقیمی بهترین و کاملترین نمونه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی با موضوع شهید علی اکبر مقیمی بهترین و کاملترین نمونه های موجود
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
نوامبر 18, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی با موضوع شهید علی اکبر مقیمی بهترین و کاملترین نمونه های موجود


تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی با موضوع شهید علی اکبر مقیمی بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در 6  صفحه

تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی با موضوع شهید علی اکبر مقیمی بهترین مقاله تحقیقاتی شهید پژوهی است که توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی از سایر مطالب سایت نیز در زمینه تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی گروه تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا علاوه بر اقدام به تهیه تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

فرازی از وصیت نامه شهید علی اکبر مقیمی‌

خواست خداوندى این است که بالاخره مسلمانان و مستضعفان جهان حاکم شوند . پس چرا ما مسلمانان دست روى دست بگذاریم تا این جنایتکار ان سرنوشت بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا را تعیین کنند بپاخیزید و مبارزه را شروع کنید که وعده الهى حتمى است .           زندگینامه شهید علی اکبر مقیمی‌

تاریخ‌تولد : 1340/1/1

تاریخ شهادت : 1366/12/12

فرازی از وصیت نامه شهید مقیمی

  1. پس از حمد و ثناى پروردگار و طول عمر امام عزیزمان امام خمینى روحى فدا و پیروزى رزمندگان اسلام بر کفر صدامى و جنایتکاران شرق و غرب هم اکنون این توفیق از طرف خداوند سبحان به این حقیر رسیده است که در جبهه هاى نبرد حق علیه ظلمت حضور یابم تا به وظیفه خود یعنى حراست از اسلام و یارى آن بکوشم.

برای دریافت و دانلود تحقیق در مورد سرگذشت پژوهی می توانید از همین جا اقدام نمایید.



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید