no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی : 14 صفحه با موضوع نحوه کاهش ترس دانش آموزانم از کلاس و مدرسه
zip
مارس 18, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی : 14 صفحه با موضوع نحوه کاهش ترس دانش آموزانم از کلاس و مدرسه


تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 14  صفحه

سرفصلهای موجود در تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

دیباچه پیرامون قضیه کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

درک مشکل پیرامون قضیه  کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

بررسی بیشتر در رابطه با کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

ارائه مستندات پیرامون کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

پیش بینی نتایج در مورد کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

راهکارها پیرامون قضیه کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش شدت ترس و اضطراب دانش آموزم در کلاس درس

خلاصه يافته هاي اوليه:

پس از مطالعات انجام شده و صحبت هاي به عمل آمده نتايج زير را بدست آورديم.

    اينكه اضطراب مي تواند ريشه در يكي از مورد زير داشته باشد:

   حالات دروني فرد و انگيزه هاي ناخودآگاه

  ناتواني فرد در مقابله با فشارهاي محيطي«فشار هايي كه از طرف نامادريش بخاطر دعواهاي كودكانه كه بين برادر ناتنيش و خود سكينه صورت مي گرفت ونامادريش تنها اورا مورد باز خواست قرار مي داد .»

   احساس جدايي يا طرد شدن« بي توجه اي نامادر ي او به او»

   احساس فقدان و يا از دست دادن حمايت هاي عاطفي  « مادر وي كه زمين گير شده بود ونامادريش جلو وي به فرزندش  خيلي محبت مي كرد .»

     تغييرات ناگهاني محيطي يا حوادث غير منتظره «سكته مادرش و زن دوم  گرفتن پدر او»

   يادگيري در منزل و محيط مثل يادگيري اضطراب ها و ترس هاي والدين

     افكار و عقايد غيرمنطقي، غلط و اغراق آميز و … «اهميت ندادن به دختر در ميان بعضي از اقوام محلي »

چگونگي اجراي راه جديد:

با توجه به وظايف گفته شده به كمك مدير مدرسه و دانش آموزان در محيط كلاس فضايي ايجاد كرديم كه دانش آموز  در آن احساس امنيت و آرامش كند. با گروهبندي نمودن دانش آموزان و تقويت ارتباط مؤثر بين دانش آموزان و ايجاد فضايي آرام و صميمي در كلاس و نزديك شدن هر چه بيشتر به دانش آموزان، دادن* مسئوليت* به او شور و اشتياق بيشتري براي وجود دركلاس نشان مي داد. *مثلا : يكي از كارهايي كه انجام دادم تقسيم نمودن شيريني در كلاس توسط او بين دانش آموزان بود « برنامه اي قبلا  اجرا نموده بودم بدين صورت ، هر صدايي از صداهاي جدول  الفبــــــــــا را كه ياد گرفتيم وتمام صداهاي ا سم هر  دانش آموز؛از كلاس ، كه در آن جدول ياد گرفته شده بود، ودانش آموز توانست اسم خود را باتوجه به صداهايي كه خوانده بنويسد ، بايد فردا براي تمام كلاس شيريني بياورد وتقسيم نمودن شيريني ها را به او محول نمودم  بعد ازاينكه شيريني ها را تقسيم مي كرد پاكت جايزه ها راكه قبلا خودم مهيا نموده بودم به دست او مي دادم واز دانش  آموز ي كه  شيريني آورده بود خواستم تا جايزه ي خود را انتخاب نمايد .»

*انتخاب سر گروههاي درسي را بر عهده او نهادم .

گرد آوري اطلاعات (شواهد 2):

گرچه از رفتار و اظهار دانش آموزان پيدا بود كه تغيير و تحولي در دانش آموز مورد نظر به وجود آمده است براي اين كه دقيقاً مشخص شود كه روشهاي به كار گرفته شده مؤثر بوده است يا نه تصميم گرفتم درباره ي آنچه انجام داده ام اطلاعات عيني و مؤثق جمع آوري كنم.

Ø     مقايسه ي مقياس هاي در دفتر ثبت شاخص  ؛دانش آموز مورد نظر پيش از آموزش و پس از آن

Ø       ارزشيابي از درس هاي تدريس شده

Ø     نظرخواهي از افراد اهل فن درباره نمونه ما و گزارش ها و روش هاي به كار گرفته شده«مشاور مدرسه»

Ø       نظرخواهي از دانش آموزان و اولياء دانش آموز مورد نظر درباره روش هاي جديد و نتايج آن

Ø     جواب دادن به سؤالات با اعتماد به نفس كامل در حضور دانش آموزان و ديگر كاركنان مدرسه

شما عزیزان می توانید تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.