no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی از بین بردن اضطراب  در کلاس

تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی از بین بردن اضطراب  در کلاس در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 17  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   از بین بردن اضطراب  در کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   از بین بردن اضطراب  در کلاس

دیباچه پیرامون قضیه  از بین بردن اضطراب  در کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه   از بین بردن اضطراب  در کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   از بین بردن اضطراب  در کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   از بین بردن اضطراب  در کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  از بین بردن اضطراب  در کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   از بین بردن اضطراب  در کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   از بین بردن اضطراب  در کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با  از بین بردن اضطراب  در کلاس

ارائه مستندات پیرامون  از بین بردن اضطراب  در کلاس

پیش بینی نتایج در مورد  از بین بردن اضطراب  در کلاس

راهکارها پیرامون قضیه  از بین بردن اضطراب  در کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده  از بین بردن اضطراب  در کلاس

اجرای راه حل:

۱ــ در خصوص مسلط نبودن به درس و  بلد نبودن کامل درس به همکاران گفته شد که در منزل در بعضی از دروس که پایه ضعیفتری دارد فاطمه را ملزم به تمرین بیشتر زیر نظر مادرش بنمایند. چون وقتی تسلط کافی باشد اضطراب ایشان کمتر می شود. دبیر ریاضی و علوم و تعلیمات اجتماعی او این کار را انجام دادند و هر هفته در این خصوص از همکاران نتیجه را می خواستم. به جز دبیر ریاضی دیگر همکاران تقریباً از نتیجهٔ کار راضی بودند و گفتند که وضعیت اضطراب او بهتر شده و همچنین بهتر به درس جواب می دهد.

۲ــ همکاران برای کمک به پیشرفت فاطمه در دروس مختلف از دانش آموزان قوی استفاده نمودند و شواهد امر، اینطور نشان می داد که نتیجهٔ مطلوبی از این کار گرفته اند.

۳ــ همچنین پرسش های درسی همیشه فقط توسط دبیر صورت نمی گیرد بلکه از دانش آموزی که همیاری فاطمه را به عهده دارد استفاده می شود تا اضطراب کمتری به او وارد شود و اینکار نتیجهٔ خوبی به همراه داشته است.

۴ــ هنگام پرسش از فاطمه توسط دبیر، دانش آموزان دیگر، حق پاسخگویی به سؤالات را ندارند و زمان کافی برای پاسخ به سؤالات به وی داده می شود تا فاطمه کمتر دچار اضطراب و لکنت گردد.

۵ــ دبیران از این که فاطمه وضعیت بهتری پیدا کرده او را تشویق می کنند و همین امر باعث اضطراب کمتر و موفقیت بیشتر تحصیلی وی شده است.

گردآوری شواهد 2

الف) پس از اجرای مرحله اول راه حل، دبیر ریاضی، تعلیمات اجتماعی، زبان، فاطمه را ملزم به انجام تمرین در منزل زیرنظر مادر نمودند و فاطمه هم با نظارت مادرش تمرینهای بیشتری در خانه انجام می داد و وقتی به کلاس می آمد می توانست تا حدودی به درس پاسخ دهد. و هنگامی که از نتیجهٔ حاصل از این کار خواسته شد، آنها از این وضعیت راضی بودند به جز دبیر ریاضی که تغییر کمی در این مورد مشاهده نموده است و علت را نبود وقت کافی در تمرین کلاسی ذکر نموده است.

ب) هر روز همیار فاطمه با او در زنگ تفریح کار می کرده و پرسش انجام می داده و نتیجه را به دبیر مربوطه می داده و شواهد امر حاکی از این است که نتیجهٔ مطلوبی از این کار گرفته اند.

ج) وقتی فاطمه برای پاسخگویی کنار دبیر قرار می گیرد، معلم به بچه ها گوشزد می کند که کسی دستش را بلند نکند چون فاطمه درس را بلد است و زمان کافی به او می دهد و دبیران از روند پیشرفت فاطمه راضی بودند.

د) همکاران از این که فاطمه وضعیت بهتری پیدا کرده او را تشویق می کنند و همین امر باعث رضایتمندی او و اضطراب کمتر و موفقیت تحصیلی بیشتری شده است.

نتیجه گیری

اگر ما به دانش آموزانی که اضطراب دارند و نمی توانند به خوبی از پس برنامه های درسی خویش برآیند به شیوه های ذکر شده در گزارش تخصصی مانند: تمرینات بیشتر زیرنظر والدین، دادن زمان کافی به دانش آموزان هنگام پاسخگویی و تمرین حل کردن وهمینطور استفاده از توان دانش آموزان قوی در یاددهی و پرسش و پاسخ و همچنین در صورت پیشرفت درسی ترغیب و تشویق ایشان صورت بگیرد، خیلی از مشکلات اینگونه دانش آموزان مخصوصاً اضطراب و استرس ایشان کم خواهد شد یا رفته رفته روند بهبودی حاصل می گردد و این امر باعث رشد همه جانبه در خود فرد و دیگر دانش آموزان خواهد شد.

 شما عزیزان می توانید تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.