no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تقویم اجرایی پرورشی مدارس ابتدایی و متوسطه 1403-1402 - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تقویم اجرایی پرورشی مدارس ابتدایی و متوسطه 1403-1402
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
سپتامبر 8, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تقویم اجرایی پرورشی مدارس ابتدایی و متوسطه 1403-1402


تقویم اجرایی پرورشی

تقویم اجرایی پرورشی مدارس متوسطه و ابتدایی منطبق با تاریخ های سال تحصیلی 1403-1402 آخرین ویرایش با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۲ صفحه

در این فایل کلیه برنامه های پرورشی مدارس به صورت جدول بندی و بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی چینش شده است و مشکل شما را از لحاظ تقویم اجرایی پرورشی ابتدایی برطرف می سازد.

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا با ارائه جدید ترین و جذاب ترین و در عین حال پایین ترین قیمت در رابطه با برنامه سالانه و تقویم اجرایی کلیه پست های سازمانی پیشرو در امر آموزش و تدریس می باشد. عزیزان کرامی می توانند با مراجعه به پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا برنامه سالانه و تقویم اجرایی مورد نیاز خود را طبق آخرین ویرایش و بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش دانلود نمایند. لازم به ذکر است کلیه برنامه ها و تقویم های آموزشی و اجرایی توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و جمعی از تیم تخصصی فرهنگیان در ارائه این برنامه ها ساعت ها و روزها وقت گذاشته اند. شما فرهنگیان عزیز همچنین می توانید علاوه بر برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی از سایر محصولات این بانک پژوهشی استفاده نمایید.

دانلود تقویم اجرایی پرورشی مدارس ابتدایی و متوسطه بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی در سال تحصیلی جدید آخرین ویرایش 1403-1402

فایل تقویم اجرایی پرورشی ابتدایی حاوی دقیقترین و کار آمد ترین تقویم اجرایی معاون پرورشی به همراه تقویم اجرایی در  سال تحصیلی جدید آخرین ویرایش برای طبق آخرین بخشنامه های ارسالی از اداره محترم آموزش و پرورش می باشد.

مقدمه تقویم پرورشی مقطع متوسطه و ابتدایی

درباره تقویم اجرایی معاون پرورشی متوسطه اول و دوم و تقویم پرورشی ابتدایی می توان گفت :اصلی ترین هدف در بعد پرورش در آموزش و پرورش تعمیق باورها و مبانی مذهبی و اعتقادی دانش آموزان می باشد . در راستای تحقق این هدف و بر اساس سند تحول بنیادین فعالیت های اجرایی زیر پیش بینی گردیده که انشاءا… با لطف و عنایات الهی و تلاش همه جانبه همکاران و دانش آموزان محقق گردد .

۱/۱ بر پا نمودن مراسم آغازین و بهره گیری از توانمندی های دانش آموزان و همکاری در این مراسم

۲/۱ توجّه خاص به مراسم ایام ا… ، اعیاد ، جشن های مذهبی ، ایام سوگواری و عزاداری

۳/۱برگزاری مراسم قرآنی

۴/۱ تشکیل انجمن اسلامی و به عضویت درآوردن دانش آموزان

۵/۱ برگزاری منظم نماز جماعت

۶/۱ اجرای برنامه ها و بزرگداشت های شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

۷/۱ شرکت دانش آموزان در مسابقات و برنامه های مذهبی ودینی درون آموزشگاهی

۸/۱شرکت دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری

۹/۱ شرکت دانش آموزان در مسابقات ورزشی و…. آموزشگاهی

 

دانلود تقویم اجرایی پرورشی ابتدایی بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی با فرمت ورد و قابل ویرایش سال تحصیلی جدید آخرین ویرایش کاملترین و دقیقترین  و ارزانترین برنامه در اینترنت می باشد.همانطور که بیان شد فایل تقویم اجرایی پرورشی ابتدایی حاوی دقیقترین و کار آمد ترین تقویم اجرایی معاون پرورشی به همراه تقویم اجرایی در سال تحصیلی سالتحصیلی 1403-1402 برای طبق آخرین بخشنامه های ارسالی از اداره محترم آموزش و پرورش می باشد.

دانلود تقویم اجرایی پرورشی مدارس متوسطه اول و دوم + تقویم پرورشی مدارس ابتدایی

برای دریافت فایل تقویم اجرایی پرورشی مدارس متوسطه اول و دوم + تقویم پرورشی مدارس ابتدایی به قسمت زیر مراجعه کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید