no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

جشنواره بین المللی خوارزمی بررسی رابطه بين ملاكهاي هدايت تحصيلي در دورة تحصيلي


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

جشنواره بین المللی خوارزمی بررسی رابطه بين ملاكهاي هدايت تحصيلي در دورة تحصيلي در دوره متوسطه با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
zip
نوامبر 23, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

جشنواره بین المللی خوارزمی بررسی رابطه بين ملاكهاي هدايت تحصيلي در دورة تحصيلي در دوره متوسطه با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان


جشنواره بین المللی خوارزمی

جشنواره بین المللی خوارزمی  بررسی رابطه بين ملاكهاي هدايت تحصيلي در دورة تحصيلي در دوره متوسطه با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این جشنواره بین المللی خوارزمی از بهترین نمونه های موجود در رابطه با جشنواره بین المللی خوارزمی می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. جشنواره بین المللی خوارزمی شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این جشنواره بین المللی خوارزمی را مشاهده می کنیم :

پس از انقلاب اسلامي و استقرار نظام جمهوري اسلامي، براي اصلاح يا تغيير بنيادي نظام آموزش و پرورش فعاليتهاي پراكنده و متعددي به همت مسئولان فرهنگي كشور و افراد صاحب نظر به صورت خودجوش آغاز شد و بالاخره در پايان سال 1364، شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مصوبه پنجاه و نهمين جلسه خود، به پيشنهاد آموزش و پرورش، شوراي تغيير بنيادي نظام اموزش و پرورش را مامور انجام بررسي هاي لازم و ارائه طرح بنيادي نظام آموزش و پرورش ايراد كرد(كليات نظام جديد1373).

حاصل بررسي هاي به عمل آمده و نظرخواهي ها و بازديد ها و بحث و تبادل نظر با كارشناسان و متخصصان به صورت طرح كليات نظام آموزش و پرورش جمهوري اسلامي ايران در خرداد 1376 به تصويب شوراي مزبور رسيد و در تيرماه 1368 شوراي عالي انقلاب فرهنگي پس از چند جلسه بحث و تبادل نظر، كليات طرح مزبور را مورد تاييد قرار داد.

برای دانلود و دریافت جشنواره بین المللی خوارزمی از این قسمت اقدام بفرمایید .



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید