no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود اقدام پژوهی معلم دوم ابتدایی دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود اقدام پژوهی معلم دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل بیش فعالی سودابه دانش آموز پایه دوم دبستان را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد
zip
جولای 17, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

دانلود اقدام پژوهی معلم دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل بیش فعالی سودابه دانش آموز پایه دوم دبستان را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد


اقدام پژوهی مشکل بیش فعالی

دانلود اقدام پژوهی معلم دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل بیش فعالی سودابه دانش آموز پایه دوم دبستان را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی آموزگار دوم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

شیطنت و سر به هوایی از خصوصیات دوران کودکی است. کودکان اغلب پرتحرک اند و به سختی به نظم تن در می دهند. تصور کنید فرزندتان چنان بازیگوش باشد که قادر به کنترل وی نباشید و هر چه به او بیشتر آموزش می دهید کمتر یاد می گیرد. این کابوس را تحت عنوان «اختلال بیش فعالی – کم توجهی» نامگذاری کرده اند.

دکتر «هریش هافمن» نخستین کسی بود که این اختلال را توصیف کرد. در سال 1845 زمانی که پسرش 3 سال داشت برای او کتاب مصوری تالیف کرد که درباره کودکان و رفتار آنان بود.

در این کتاب داستانی بود به نام (فیلیپ ناآرام)، که در واقع اولین توصیف واقعی از پسربچه ای مبتلا به اختلال بیش فعالی و کم توجهی است.

این اختلال از اختلالات رایج و شناخته شده در دوران کودکی است که تا سنین بالا ادامه دارد.

تیترهایی که در این دانلود اقدام پژوهی معلم دوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  بیش فعالی

پیشگفتار در رابطه با  بیش فعالی 

مقدمه  موضوع در رابطه با بیش فعالی 

شناسایی مسئله در رابطه با  بیش فعالی 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. مدت ……. سال است كه در نهاد آموزش و پرورش مشغول به خدمت مي باشم و هم اكنون نيز در كسوت آموزگار پایه دوم ابتدایی آموزشگاه  …………… خدمت مي نمايم.پس از شروع سال تحصيلي زمزمه هاي از بي انضباطي ، ناهنجاري و انجام رفتار هاي نابه هنجار  درباره يكي از دانش آموزان به نام سودابه مي شنيدم. و خود نیز شاهد این قضیه در این دانش آموز بی نظم و بیش فعال بودم. با دوستانش درگیر می شد و تمرکز درسی نداشت و در درس بسیار ضعیف است دانش آموزان هم كلاسي اش از رفتار هاي او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند. تا اينكه تصميم گرفتم مشكل اخلاقي و انضباطي او را بر طرف نمايم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  بیش فعالی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با بیش فعالی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  بیش فعالی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با بیش فعالی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  بیش فعالی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با بیش فعالی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با بیش فعالی 

نتیجه گیری در رابطه با بیش فعالی

پیشنهادات در رابطه با بیش فعالی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با بیش فعالی 

برای دانلود دانلود اقدام پژوهی معلم دوم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.